Thursday, June 6, 2013

           آخرین سخن با 
یکی‌ از بد نام‌ ترین مردان 
تاریخ ایران!!
نامه‌ای سرگشاده به جناب آقای احمدی نژاد رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران !
اکنون که میرود تا آخرین هفته‌ها و روز‌های شما در این پست به پایان برسد ، و آنکه در این ماه‌های آخر خود بیش از همه متوجه شده اید که این نظام و دستگاه رهبری و بیت او نه تنها از پست و مقام خود و نه تنها از مردم و اعتماد آنها که از خود شما هم سؤاستفاده کرده، و امروز که میرود تا این روز‌های آخر شما به عنوان ریاست جمهوری به پایان برسد عملا شما را مانند قوطی کوکاکولا یا بهتر بگویم ساندیس پس از مصرف مچاله کرده و به دور انداخته اند!

شما هنوز قانونا رئیس جمهوری هستید !
اگرچه با تقلب! اما هنوز بر این مصدر تکیه زده و هنوز میتوانید بسیار کارها انجام دهید تا علاوه با جبران بخشی از خساراتی که به ملت وارد آوردید نامی‌ نسبتا نیک‌ از خود به جای بگذارید!

تا پیش از بازداشت شش ساعته ی شما که توسط دستگاه رهبری صورت گرفت و تا حدی میتوان حدس زد که چه حرف‌هایی‌ بین شما ردّ و بدل شده است ، بسیاری ایمان داشتند که شجاعت و یکدندگی شما در باورتان رخنه ناپذیر است و قیمت آنچه را که باور دارید با کمال میل و تمام و کمال می‌پردازید ! و این درست آن نقطه ی برجسته ی شما نسبت به آقای محمد خاتمی ریس جمهوری پیش از شما بود!

شما اما بعد از آن ماجرا‌ چنان سکوت کردید که گویا اصلا وجود خارجی‌ نداشته و ندارید ! حتی با به ردّ صلاحیت آقای مشایی هم نه اعتراضی درست و حسابی‌ کردید و نه به تهدید‌هایتان عمل!
حال اگر شما برخیزید و همپای ملت در برابر این کسانی‌ که بیش از همه از خود شما سواستفاده کردند و شما را به عنوان بدنام‌ترین انسان ایرانی‌ به تاریخ سپردند و شما هم خواسته یا نخواسته همراهشان بودید ، فریاد برآورید و نرخ این فریاد را هم تا هر کجا که باشد بپردازید ،ملت آماده است تا شما را ببخشد و گناه کرده ی شما را نادیده بگیرد!

ملت ایران که در طول این ۳۴ سال بسیار مورد سواستفاده قرار گرفته و همینطور مورد آزار ، شکنجه ، تجاوز ، غارت ، اعدام و مهاجرت ناخواسته و بسیاری موارد زشت دیگر که مسئول همه ی آنها این نظام جمهوری اسلامی بوده است! اما به خاطر این مبارزات خود بر صفحه ی تاریخ یک نام نیک‌ از خود باقی‌ گذاشته و خواهد گذاشت! و این درست همان چیزی است که شما فاقد آن هستید ! یعنی‌ این نظام از شما هم برای مقاصد خود سود جسته و از شما استفاده ی ابزاری کرده و حالا که شما را به دور می‌‌اندازد ! شما زشت نامترین مرد تاریخ ایران خواهید بود !
پس اگر می‌خواهید این نام را تغییر دهید برخیزید تا فرصت هست!
برخیزید و همگام با ملت بر سر این نظام فریاد بر آورید!
شما میتوانید!  
اگر بخواهید آقای احمدی نژاد میتوانید به سپاه نیکی‌ بپیوندید! 
با تمام کارهای زشتی که مرتکب شده اید!
شما میتوانید ... 
فقط فراموش نکنید که دیگر فرصتی نخواهد بود ....
به صدای سعدی نازنین گوش فرا دهید که طنین می‌‌اندازد و میگوید:‌
ای که دستت می‌رسد کاری بکن   
پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار!!
مجید رحیمی ۶ جون ۲۰۱۳ برابر با ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ مونیخ

No comments: