Saturday, June 1, 2013

کاندیدای من کو؟
 من نمیخواهم مجبور باشم میان خیلی‌ بدتر و افتضاح یکی‌ را انتخاب نمایم و سرنوشت خود و میهن خود را به دست آنها بسپارم !!
به این هشت کاندید پست ریاست جمهوری که نخست رهبر جمهوری اسلامی آنها را انتخاب کرده است، اگر نیک‌  بنگریم میبینیم هر یک از این هشت کوتوله ی سیاسی یکی‌ از دیگری برای ملت ایران شرم آورتر است ... 
اینها نه سواد سیاسی دارند و نه سواد اقتصادی و نه میتوانند کشور پر مساله‌ای به نام ایران را مدیریت نمایند! ضمن آنکه نیم بیشتر این مسائل موجود امروز را خود اینها با مدیریت سؤ خود بوجود آورده اند!

حال مردمی که به اینها اعتماد کنند و دوباره در حوزه‌های رای گیری حضور به هم برسانند تا میان خیلی‌ بدتر و افتضاح یکی‌ را به این مقام برساند دیگر نباید ناله سر دهند که چرا وضعیت اقتصادی ما اینگونه وحشتناک خراب است!
یا چرا نظام به مردم احترام نمیگذرد و یا اینکه چرا زندان‌ها پر است از جوانان ما !؟.... 
در یک کلام مادر و پدر عزیزم ، 
برادر و خواهر گرامم!  
همین حضور تک‌ تک‌ ما در حوزه‌های رای گیری مورد سؤاستفاده ی این حضرات قرار می‌گیرد و  آنها به بهترین صورت ممکن از حضور شما بهره برداری میکنند! 
حال چه به یکی‌ از این هشت تن رای بدهید یا اصلا روی برگ رای بنویسید " خودم " ! 
برای این متقلبین هیچ فرقی‌ نمیکند!!

چاره چیست ؟

در یک کلام بایکوت ! 
نرفتن به پای صندوق رای و قهر کردن با این وضعیت و آن را به دیگران نشان دادن تا دیگر مردمان هم بدانند که کس یا کسانی‌ اینها را اصلا قبول ندارند و هیچیک از این هشت کوتوله ی سیاسی را نمی‌خواهند به عنوان نماینده ی کشور خود ببینند !!

عزیزان بپذیریم که سرنوشت ما تا حد زیادی در دستان خود ماست !

من خود نه تنها به پای صندوق رای نخواهم رفت که با صدای بلند فریاد میزنم هیچیک از این هشت نفر کاندیدای مورد علاقه ی من نیستند !!
کاندیدای من کو؟

مجید رحیمی ۱ جون۲۰۱۳ مونیخ   

No comments: