Saturday, May 30, 2015

سخنی با عالیجناب حسن روحانی
و توجیه‌کنندگان تحصیلکرده‌اش!!
رئیس جمهوری ایران: 
"مبادا در شهرستانی به گوش برسد که یک وقت دولت، سپاه، ارتش، صداوسیما، استاندار، فرماندار و دفتر امام جمعه طرفدار این یا آن هستند که این یعنی سم برای انتخابات"!!
آقای روحانی! 
این سخنان شما در مورد انتخابات و آزادی آن که به تازگی بیان کرده‌اید مغایرت دارد با آنچه که ما تا کنون شاهد آن بوده‌ایم، و حتی مغایرت دارد با سخنان رهبر جمهوری اسلامی آیت خامنه‌ای که چندی پیشتر به صراحت تمامی موارد انتخابات این کشور در طول سی‌ و شش سال گذشته را آزاد و بدور از هرگونه اعمال نفوذ افراد با نفوذ میخواند!

البته اگر رهبر جمهوری اسلامی درست میگویند و در طول این سی‌ و شش سال تمامی انتخابات آزاد و به معنای واقعی بوده است که دیگر این حرف شما بیجاست!
اما اگر چنین نبوده و رهبر با گفتن این جملات قصد فریب مردم و خلاف واقعه نشان دادن بوده باشد که ایشان خود را مجرم کرده و شما موظف هستید به عنوان مجری قانون اساسی‌ با هر کسی‌ که قانون را زیر پا بگذارد برخورد قانونی داشته باشید!
عالیجناب حسن روحانی! 
شما بهتر از بنده و هر کس دیگری میدانید که تا این موارد صورت نگیرند، طرفداری از روح قانون هیچ معنایی ندارد و مابقی "آب در هاونگ کوفتن" و بیش از پیش مردم را سرگردان کردن است!! چرا که همین سخنان شما را چند سال پیشتر کسانی گفتند و امروز هنوز بعد از اینهمه سال و حتی در زمان خود شما به خاطر گفتن همین حرفهای شما در زندان هستند!!

پس طبق قانون یا باید آنها را آزاد کرد و یا اینکه شما را هم باید بازداشت کرده و در کنار آنان در زندان نگه داشت!! چرا که شما هم درست همان حرفهای چند سال پیشتر آنها را میگویید!!
----------------------------
حالا اون تحصیلکرده‌های "روحانی توجیه کن" تشریف آورده و پاسخ این بنده را بدهند!! چون خود آقای روحانی اگر می‌خواست پاسخ بدهد که شماها رو می‌خواست چه کنه؟
دشمن فریب و حماقت 
(بویژه از نوع خود خواسته‌اش) 
مجید رحیمی ۳۰ می‌‌۲۰۱۵ مونیخ

No comments: