Monday, May 18, 2015

بگیر و ببندها در جمهوری اسلامی افزایش میابد!
آقای روحانی!
شما آمدید و ملت هم از شما تشکر کرد که آمدید و میهن را از دست آن ایکبیری نجات دادید!..اگرچه طبق همین قانون خودتان او نمیتوانست پس از دو دوره بار دیگر بر این کرسی تکیه بزند! 
اما تشکر مردم برای این بود که با آمدنتان نگذاشتید تا همپالگی‌های  آن ایکبیری که شوربختانه تعدادشان هم کم نیست، دوباره هشت سال دیگر کشور را بیش از پیش به ورطه‌ی نابودی بکشاند!
شما آمدید تا درست خلاف آن کاری را انجام دهید که او انجام میداد، 
یعنی‌ به حکم قانون همین نظام عمل کنید و کشور را به سوی قانونمندی بکشانید، و این اندیشه و این کار بسیار هم پسندیده است، و میتواند مخالفان را نخست به سکوت و کم کم حتی به دفاع از عملکرد شما وادارد! 
چرا که بسیاری از مخالفان این نظام درست برای همین مخالف این نظام هستند که چون بسیاری از کارگزارانش به قانون آن احترام نمی‌گذارند و به آن عمل نمیکنند!
و هنگامی که این مخالفان ببینند که کس یا کسانی‌ بر سر کار آمده و قدم در راه قانون و عدالت اجتماعی میگذارند، پر واضح است که نه تنها از مخالفت دست میکشند که طرفدار نظام هم میشوند!

امروز اما شوربختانه در همین دوران زمامداری شما میبینیم که تعداد بگیر ببندها بیشتر گردیده، تعداد اعدامی‌ها چند برابر و کسانی‌ که به قانون احترام نمی‌گذارند بیش از همیشه بر همان صندلی‌های قدرت تکیه زده و به همان کارهای خود چه بسا با قدرت بیشتری ادامه میدهند!
و ملت از خود می‌پرسد: 
پس آمدن این آقای روحانی برای چه بود؟

آقای روحانی شما امید میلیونها جوان هستید که شما را باور کرده و از بسیاری از ارزشمندترین داشته‌های خود گذشتند و زمین و زمان را به هم دوختند تا شما بر این صندلی تکیه بزنید! 
براستی گمان می‌کنید آنها برای چه این کارها را کردند؟ 
و شما امروز چه وظیفه‌ای در برابر آنها و قانون و مملکت و آینده دارید؟

بگیر و ببندها و اعدامها را متوقف سازید که اینها همه خرج‌های گزافی برای دولت و نظام شما دارند!
باور بفرمایید که اگر این بگیر و ببندها و این اعدامها سودی برای هر نظام و هر دولتی که در طول تاریخ چنین کرده میداشت، امروز تمام آن نظامها بر سر قدرت بودند!
آقای روحانی لحظه‌ای به اندیشه بنشیدنید!! 
که این چند لحظه اندیشیدن هزار بار از هزار سال عبادت بهتر است، مگر همین نکته در همین دین و مذهب شما نیامده است؟ 
پس دست کم به گفتار دین خود ارزش بگذارید و جلوی این اشتباهات را بگیرید!! تا همگان باور کنند که این نظام جمهوری اسلامی است! و نه فقط در پس یک نام بسیاری از مردانش بنده‌ی شیطان شده‌اند با نام خدا و الله!!

مجید رحیمی ۱۸ می‌‌۲۰۱۵ مونیخ

No comments: