Sunday, December 4, 2011



آقای وستروله وزیر خارجه ی آلمان ! 
می‌خواهید فریب بخورید ؟
 یا فریب بدهید ؟


در پس حمله ی نیروهای دولتی جمهوری اسلامی در تهران به سفارت انگلیس و همچنین محل اقامت دیپلماتهای این کشور و حمایت مجلس اسلامی از این حرکت ، دولت انگلیس برای شاید یکبار در تاریخ چهارصد ساله ی گذشته ی خود به عنوان کشور استعمار کننده یک تصمیم شرافتمندانه گرفت که توانست در این تصمیم چشم بر در آمد‌های آنچنانی‌ بسته و شرافت دیپلماتیک کارمندان و کشور خود را ارج نهد و با فراخواندن تمامی‌ دیپلمات ی خود از تهران اولتیماتومی چهل و هشت ساعته به هشتاد دیپلمات جمهوری اسلامی برای ترک این خاک داد!


در پس این ماجرا‌ و این تصمیم دولت انگلیس ، کشورهای اروپایی نیز بسیاریشن مانند آلمان سفارتخانه‌های خود را تعطیل نموده و اعتراض شدید خود به این ماجرا‌ را به گوش مقامات ایرانی‌ رساندند.


رژیم جمهوری اسلامی که گمان نمیکرد با چنین وضیعتی روبرو گردد در بیست و چهار ساعت نخست دچار یک شوک دیپلماتی گشت ، اما پس از آن نخست با صدایی ضعیف و سپس با صدای بلندتر جمله ی عسل خردیم را تکرار و تکرار نمود ! تا آنکه گویا آقای صالحی وزیر خارجه که خود جزو  افراد تحریم شده توسط اتحادیه ی اورپاست در نشستی که برای افغانستان در آلمان رخ داد با اجازه ی مخصوص شرکت نموده و فرصت را غنیمت شمرده و به وزیر خارجه ی آلمان التماس کرده است که تا به دولت انگلیس مراتب عسل خوری نظام نه شرقی‌ و نه غربی را ابلاغ کند.


گیدو وستروله که اگر خودش شهروند ایرانی‌ می‌بود حکمش به خاطر همجنس گرا بودن کمتر از اعدام نمیبود ، به عنوان محلل وارد کار گشته تا این پیغام عسل خوری اسفبار نظام مورد حمایت امام زمان را به گوش اربابان این نظام رسانده و بگوید : بابا اصلا این کلمه ی غلط کردم را برای چه زمانی‌ گذشته اند ؟


فریبی که آقای وستروله می‌خواهد بخورد البته قیمت خود را دارد که شاید بتواند علاوه بر مستحکمتر کردن پایه‌های آلمان در تهران قسمتی‌ از ضرر پرداخت میلیارد‌ها  یورو یی که برای کمک به یونان متقبل شدند را اینگونه جبران نماید
البته دولت آلمان بخوبی میداند که این نظام نه به به قوانین احترام میگذارد و نه به قول و قرار خودش ، چرا که این اولین باری نیست که این نظام مورد حمایت الله و امام زمان دست به چنین کاری میزند ! که این گونه یاغی گریها در قاموس این نظام است
اما پدر این پول بسوزد که چه‌ها نمیکند ، از دگر سو اما دولت آمریکا در پی‌ تحریم بانک مرکزی و حتی خرید نفت ایران است و اسراییل نیز مقدمات حمله به پایگاه‌های اتمی‌ ایران و بمباران آنها را آماده میسازد!


حال سوال اینجاست که آقای وستروله این وساطت و این راوی بودن و در حقیقت این محلل کاری برای چیست ؟ آیا شما هم قصد دارید مانند آیت الله  گرهرد شرودر صدر اعظم پیشین آلمان  حجت الاسلام شیعه شوید که اینچنین نقش محلل را بازی می‌کنید ؟ حقیقتا می‌خواهید فریب بخورید یا باز فریب بدهید ؟


 مجید رحیمی ۵ دسامبر ۲۰۱۱ مونیخ

No comments: