Friday, December 2, 2011

!! آقای مهمان پرست ! فقط خفه شید لطفا



در جمهوری اسلامی گویا همه چیز بر عکس است ، وزیر کشورش متقلب به جعل مدرک دکتراست ، معاون اول رئیس جمهورش که نامش از رحیم یعنی‌ "بخشنده" می‌‌آید سر یک گروه مافیایی است که همه چیز را برای خود میخواسته است و در پیگرد قضائی همین نظام است ، سخن گوی دولتش " میهمانپرست " نام دارد که اینچنین از حمله ی عده‌ای اراذل و اوباش به میهمانان این سرزمین دفاع می‌کند !! عجب نظامی ! عجب دولتی ! بیچاره امام زمان که مجبور است از اینها حمایت کند تا گرفتار کهریزک نگردد
----------------------
تا زمانی‌ که دولت دهم و سخنگوی آن دهان نگشوده و سخن نگفته بودند، دنیا گمان میکرد اینها احمق هستند ، اما بعد از گشوده شدن دهانشان، جهان مطمئن شد!
در پی‌ حمله ی چند صد تن از اراذل و اوباش دولتی به سفارت انگلیس در تهران که با نام دانشجویان بسیجی‌ و خود جوش عنوان شد ، دولت انگلیس شاید یکبار تصمیمی صحیح در مورد این نظام آن هم تا حدی به نفع ملت ایران گرفته باشد ،وآن هم همین بود که پس از خروج دیپلمات‌های خود سفارت جمهوری اسلامی در لندن را بسته و اراذل و اوباش دولت تروریست که به عنوان دیپلمات در این کشور بسر میبیردند را بیرون ریخت!
واکنش جمهوری اسلامی اما بسیار قابل توجه است که حقیقتا گاهی‌ آدمی‌ گمان دارد اینها نه تنها خود از فهم و شعور هیچ گونه بهره‌ای نبرده اند بلکه گمان دارند جهان هم چون خودشان بی‌ شعور است ، و چیزهایی میگویند که اگر دهانشان را نگشایند و هیچ نگویند خیلی‌ داناتر به نظر میرسند!
سفارتخانه و کنسولگری هر کشوری خاک آن کشور محسوب و هر گونه تعرض به آن خاک به عنوان اعلان جنگ تلقی‌ میگردد !! این مهم را حتما نباید یک دیپلمات بداند که شاید راننده تاکسی یا سرایدر یک مدرسه هم میداند !
اما در جمهوری نامقدس اسلامی حاکم بر ایران گویا دیپلمات‌هایش باید نزد سرایدار و راننده تاکسی رفته و اصول نخستین دیپلماتی را بیاموزند ، 
نخستین اصل دیپلماسی امینیت افراد است که باید توسط دولت میزبان برای دیپلماتهای میهمان با هر قیمتی برقرار گردد و آن وظیفه ی دولت آن کشور است!
در جمهوری اسلامی که از همان بدو پیدایش این نظام شاهد آن بودیم ، تشکیل گله ی نیرو‌های خودسر است که به هنگام به بنبست رسیدن دیپلماسی این مردان الله فورا دست به کار شده و دیپلماسی زور بازو را با قمه و چماق و عربده به پیش برده اند
جهان غرب که در پی‌ استفاده‌های آنچنانی‌ پیوسته سعی‌ در کنار آمدن با این عربده کشیهای اسلامی بود  ، بسیاری از توهین‌ها را به جان خرید و حتی حمله به سفارت آمریکا در تهران را با کمی‌ هارت و پورت و ماجرای طبس بدست تاریخ سپرد ، چرا که قرار بود صدام در جنگی هشت ساله ایران را آنچنان مجبور به پرداخت‌های میلیاری سازد که شیرینی‌ آن میلیاردها دلار خرید وسایل جنگی ، تلخی‌ این گروگانگیری را جبران سازد ! که چنان نیز گشت
اما همین امر جمهوری اسلامی را جری تر ساخت تا جایی‌ که این نظام البته مقدس خود را در مقامی دید که به سفارت خانه ی ولی‌ نعمت خود نیز تعرض کند ، و چون نخستین ضرب شصت دولت ولی‌ نعمت خود را دید شوکه شود و هذیان از دهان بیرون بریزد !! به عنوان مثال :
(سخنگوی وزارت خارجه ایران گفته است که "آنچه که در ارتباط با سفارت انگلیس در تهران رخ داد اتفاقی غیر قابل پیش بینی و در پی عصبانیت برخی از تظاهرکنندگان از رویکرد دولت انگلیس در قبال جمهوری اسلامی ایران بود که با هوشمندی و تدبیر اتخاذ شده، از آسیب دیدن دیپلمات ها جلوگیری به عمل آمد و برخورد با متخلفین از سوی قوه قضاییه تحت بررسی و پیگیری است.")
همین جمله ی ایشان ! یعنی‌ حق دادن به عملکرد آن عده‌ی خودسر !! که حقوق بگیران همین نظام هستند که به اسم دانشجو دست به چنین کاری زده اند !دانشجویی که حتی یک جمله ی ساده انگلیسی‌ را هم نمیتواند بنویسد ! و حالا این دانشجو با سوادترین این دانشجوها بوده ، خدا را شکر کنید که دانشجویان بی‌ سواد به شماها حمله نکرده اند!


 و جالبتر اینکه ایشان می‌‌بلقورند (می‌‌گویند ): (که با هوشمندی و تدبیر اتخاذ شده، از آسیب دیدن دیپلمات ها جلوگیری به عمل آمد و برخورد با متخلفین از سوی قوه قضاییه تحت بررسی و پیگیری است!!),,,  که یعنی‌ بروید و شاکر باشید که بلایی بر سر افرادتان و دیپلماتهاتان نیاوردیم ! که بار دیگر حتما آن کار را هم خواهیم کرد!
مثل فارسی میگوید: از روباهه پرسیدند شاددت کیست ؟ گفت دمم ! و حالا دمم این سخنگوی دولت رئیس مجلس است که او هم دهان میگشاید و این چنین بلغور می‌کند,
(رئیس مجلس روز گذشته نیز حمله به سفارت بریتانیا را واکنش طبیعی دانشجویان نسبت به وقایع تاریخی در روابط دو کشور معرفی کرده بود و مقامات بریتانایی این اظهارات را نشانه ای از حمایت حکومت جمهوری اسلامی از تجمع کنندگان و صادقانه نبودن اظهار تاسف دولت از این واقعه دانستند.
علی لاریجانی در توجیه تجمع اعتراضی، بار دیگر به اظهار نظر درباره تاریخ روابط بریتانیا و ایران در زمان قاجار و دوره سلطنت سلسله پهلوی پرداخت و با انتقاد از بریتانیا، گفت که "آنها به مردم ایران ستم کردند و نوعی غارت سیاسی و اقتصادی در پروژه استعماری انگلیس وجود داشت" و افزود که بریتانیا از این سابقه عذرخواهی هم نکرده است.
رئیس مجلس ایران با ابراز این نظر که با استقرار نظام جمهوری اسلامی، در ایران مردم سالاری ایجاد شد، افزود که بریتانیایی ها از این نظام حمایت نکردند و "از ابتدا رفتار ماجراجویانه ای را دنبال می کردند، البته رفتار دیپلماتیک آنها به شکل پیچیدن کارهای موذیانه در زورورق بوده است.")
و اما جالبتر از آن دو این نمایندهٔ ی مجلس خوش گفته است که :
 (علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفته است که "واکنش ایران به ا قدام انگلیس در بستن سفارت خود، یا هرگونه اقدام دیگر، قاطعانه و بر پایه عرف دیپلماتیک خواهد بود."
این نماینده مجلس یادآور شده که بریتانیا در حالی تصمیم به قطع روابط با جمهوری اسلامی گرفت که دولت ایران تنها در صدد کاهش روابط بود و افزوده است: "بنابراین، دولت انگلیس مسئول پیامدهای این اقدام خواهد بود.")
--------------
براستی اینها چه کسانی‌ هستند و چقدر از علم سیاست و دیپلماسی میدانند ؟ و جهانبینی امروزین اینها تا کجاست ؟
 تا کجا میخواهند بدینگونه پیش بروند ؟ و چقدر بر سر حرفی‌ که از دهان خارج میکنند پایمردی خواهند کرد ؟
به گمان من اینها میخواهند راه دیگری غیر از بهار عرب ، قذافی و اکنون بشار بروند ! چرا که دیده اند تمامی‌ آن راه‌ها به نابودی این کسانی‌ که دست کمی‌ از خود اینها نداشتند انجامیده است ! و حال برای نجات خود و برای وحشتی که از مرگ دارند میخواهند اینگونه به خودکشی‌ پناه ببرند!!
تصمیمشان را به فعال نیک‌ میگیریم و خشم در دل‌ با یکدگر عهد می‌کنیم که بزودی باز به خیابان‌ها آمده و اینبار بی‌ حضور کروبی یا موسوی یا هر کس دیگری که بخواهد ترمز این ملت برای رسیدن به آزادی گردد تا نابودی این نظام و رهایی میهن و ملت ایران به پیش میرویم و این فاسدترین نظام روی زمین را به حافظه ی تاریخ خواهیم سپرد، بچه‌ها آماده باشید که بزودی آن روز می‌رسد.


مجید رحیمی ۱دسامبر۲۰۱۱ مونیخ

No comments: