Sunday, January 23, 2011


امروز تولد ندا آقا سلطان است ، دختری که آگاهانه به خیابان آمد و در برابر ظلم سینه سپر کرد و ظالم بی‌ عاطفه نیز به گمان آنکه اگر او و چند تن دیگر چون او را بمیراند درس عبرتی به دیگران میدهد و همه چیز آرام می‌گیرد ... با مرگ ندا و نداها تازه مبارزه آغاز گشت .... این سرود برای ندا ساخته و خوانده شده است

هریک ، هریک ، هریک از ما یک نداست
کابوس دشمنان او این صداست
من ندایم من ترانه من سهراب
من اشکانم من کیانوش من مهتاب
من مسعودم من یعقوب و محمد
ویران نمایم خانه ی دیو و دد
دیو و دد زمانه ی ما تویی‌
ای آنکه بنشستی به جای خدا!!
آن دم که کشتی‌ اولین ندا را
خود را به رفتن کرده‌ای مبتلا
میهن کنون در آتش است و در خون
گوید بس است برو‌ ای شاه جنون
سهراب کشی‌ و مخلص اهرمن
زرق و برق شیطان نمودت افسون
هریک ، هریک ، هریک از ما یک نداست
کابوس دشمنان او این صداست!!!

این ترانه
و آهنگ را به روح آزاد و آزادیخواه ندا تقدیم می‌کنم
مجید رحیمی - مونیخ




No comments: