Friday, June 13, 2014

بسیاری از کارهای شاهین رو من می‌پسندم
و همینطور خودش بودن و شجاعتش رو... اما اینها همه دلیلی‌ بر این نیست که همه‌ی کارهاش مورد پسند من یا من نوعی واقع بشه!! شاید اصلا مهم هم نباشه!! و چنانچه که خودش هم میگه شاید اصلا بعدا خودش هم بفهمه که این کار یا اون کار اشتباه بوده!! اما تعجب من از این مدافعان کور ایشون هست که همه چیز رو میخوان مثل امامان شیعه بکنند که ایشون معصوم هست و تفش هم مقدس!!... اونوقت این حرف رو هم از کس یا کسانی‌ هم میشنوی که ماشالله برای خودشون یه برو بیای هم راه انداختند!! و خودشون رو پیامبر مدرنیته و خدای آزادی معرفی‌ میکنند!! اما حتی این آزادی رو به من نوعی نمی‌دن که حق داشته باشه و انتقاد بکنه!! فکر میکنند چون خودشون از لختی طرف خوششون اومده، هر کس که خوشش نیومده حتما امّله!!... ما هم میگیم بابا حالا که خوشتون اومده خوب بهتر که ما خوشمون نیاد اصلا کلش مال خودتون باشد....
همینقدر که شما این آزادی رو دارید که خوشتون بیاد،،، به ما املها هم نصف این آزادی رو عطا کنید که بتونیم بگیم زیاد خوشمون نیومد!! سر جدتون!!
به قول اصفهانی‌ ها!!! خوبس؟؟؟؟

No comments: