Friday, December 6, 2013

وقتی‌ پول برای کسانی‌ خدا میشود! 
مبارزه برای آزادی رنگ میبازد!
چندیست که مسئولان تلویزیون ایران آریائی مدام از من که همکار و برنامه گذار آن هستم طلب پول می‌کنند! هم برای اجرای برنامه و هم برای اینکه برنامه روی یوتویپ قرار بگیرد!... 
در آغاز آن را به شوخی تلقی‌ می‌کردم! چرا که به گفته ی دوستان! باید شاد باشند که برنامه گذار به رایگان برایشان برنامه تهیه می‌کند!... 
تا امشب که فقط دو ساعت پیش از شروع برنامه مستقیماً از طرف مدیر تلویزیون آقا " آرین وطن خواه " خطاب قرار گرفتم که باید برای هر برنامه پول پرداخت نمایید!... 
لازم به توضیح است زمانی‌ که از من تقاضای همکاری مجدد میشد هرگز از پرداخت صحبتی‌ نبود! و تازه من شرط گذاشته بودم که کلیپ آخرین برنامه‌ی 
" جای سخن از هر دری با شاپور فرخزاد " را باید بدستم برسانند، 
این برنامه در ۲ سال پیشتر که در این تلویزیون داشتم در مصاحبه با دکتر نوریزاده ضبط شده بود!... 
با آنکه با شرط من موافقت شده بود! اما هنوز هم این کلیپ به دست من نرسیده است!
و حالا آقای وطن خواه از من طلب پول مینماید آن هم دو ساعت پیش از شروع برنامه!
آیا قصد ایشان زیر فشار قرار دادن همکاران خود است؟ 
در هر صورت چنانچه دو سال پیشتر هم روی ایر به صورت زنده در همین تلویزیون گفتم:
این کارها نه ایرانی‌ است و نه آریائی! 
به آقای وطن خواه گفتم: میهمان برنامه آقای منصور اوسانلو روی اسکایپ منتظر است! ایشان گفت: من که زیر فشار هستم برای شما مهم نیستم! 
آنگاه آقای اوسانلو اهمیت دارد؟
گفتم: این خواسته ی شما بوده است که من در این تلویزیون برنامه اجرا کنم و بنده هم پذیرفتم و تقاضای هیچ مبلغی هم نکردم و حتی نزدیک به ۲۰۰۰ یورو هم تاکنون از جیب خود برای موارد گوناگون خرج کرده و هرگز هم آن مبلغ را از شما درخواست نکردم! 
حالا به من بگویید: کدام کارمند به صاحب کار خود پول پرداخت می‌کند؟!... 
ایشان گفت: اینجا (تلویزیون) سنگر است! 
گفتم: من سرباز بودم و در جبهه ی جنگ هم بودم ولی‌ هیچگاه به رئیس ارتش یا مقام بالاتر خود پولی‌ پرداخت نکردم که تا اجازه ی جنگیدن با دشمن این سرزمین را داشته باشم!!...
داوری همیشه با مردم است!
****************************
  *******************
************
من اینجا از آقای منصور اوسانلو پوزش میخواهم و همینطور از شما عزیزان در سرتاسر جهان!   
و سپاس دارم از همه ی کسانی‌ در این مدت مرا یاری کردند و بویژه اینکه هفته ی گذشته رکورد بینندگان را با دیدن برنامه ی " صدای آشنا با مجید رحیمی " در این تلویزیون شکستند... 
حتما تعجب می‌کنید که چگونه چنین برنامه‌ای که رکورد را میشکند به این سرنوشت باید دچار گردد! راستش من خودم هم از این عمل این آقای مدیر تعجب می‌کنم!
بالاخره تلویزیون از آن ایشان است و ایشان هر تصمیمی که بگیرد در محل کار خود گرفته است! و ما همه فقط میتوانیم بپذیریم!
دوستدار و ارادتمند شما  
مجید رحیمی 
مجری و صاحب امتیاز برنامه‌ی" صدای آشنا " 

No comments: