Sunday, December 15, 2013

این هم پیام جمهوری اسلامی توسط
حمید ماهی‌ صفت به ابی ... 
همون ابی که " الله اکبر " جمهوری اسلامی رو روی پوستر کنسرت هاش به نمایش میذاره!!


امروز میهنمان ایران بیش از همیشه محتاج هشیاری و شجاعت ماست!!
تا مشخص نشه که این "الله و اکبر‌های جمهوری اسلامی" بالای پوستر کنسرت ابی چه میکنند؟ 
من به کنسرت آقای صدا " ابی " نمیروم !!
با تمام ارادتی که به کارنامه ی هنری ابی و تمام عشقی‌ که به صدا و ترانه‌ها و آهنگ‌های زیبایش دارم و همه ی علاقه‌ای که به خود او دارم ! 
اما تا در مورد حضور این " الله "‌های جمهوری اسلامی بر روی پوستر کنسرت آنتالیای خود توضیح ندهد به کنسرت او نخواهم رفت!
بیش از ابی من عاشق مادرم هستم ! 
اما اگر حتی مادرم هم چنین قدم‌هایی‌ برمیداشت با اطمینان میگویم همین رفتار را با او می‌کردم و از رفتن به دیدنش خود را بازمیداشتم تا مشخص شود که چرا وام به جبهه ی دشمن ایران و فرهنگ و ملت ایران داده است!؟
برای من هیچ چیز با ارزش تر و والاتر از خاک میهن و سپاه روشنی و درستی‌ نیست! 
چرا که هدف از تمام این مبارزه ی خونین با جمهوری اسلامی همین است که نادرستی از این سرزمین بیرون رانده شود! 
حال چگونه میتواند کسی‌ در جبهه ی روشنی و راستی‌ بایستد ولی‌ آرم و مارک جبهه سیاهی و ظلمت را بر پیشانی داشته باشد؟
ابی جان با توضیح منطقی‌ و صادقانه ی خود جلوی رویش و پخش این شایعات را بگیر و بگذار تا همیشه آقای صدای ما باشی‌!

آقای صدایی تو ابی جان !!

آقای صدا را با دو سه ماچ 
با گفتن حضرت حضرتاشون 
برده‌اند به کنسرت و از آنجا 
یکراست به دیدار آقاشون 

آقای صدایی تو ابی جان 
آخر چه نیاز تو به آقا ؟ 
بلبل چه بجوید به خرابه ؟ 
بین لاشخورها و کلاغ‌ها ! 

عمرت همه در اوج گذشت و 
چون عقاب خانلری پریدی 
یکباره چه شد که تیر صیاد 
بر پرت نشست و آن ندیدی ؟

در دبی خلیج فارس را که 
ناموس وطن بود تو نخواندی 
افسوس که با عهد دل خود 
با مردم و با هنر نماندی

شاید تو ندیده‌ای که استاد 
شمشیر کشیده بر رخ خصم 
همچون شجریان تو توانی 
جانی بدهی‌ به جان این رسم !

این سفره ی هفت خوان نباشد 
لایق تو‌ ای مرد صداها 
بر صحنه نگه کن که ببینی‌ 
آخرین نگاه‌های ندا را ! 
مجید رحیمی ۲۷ مارچ ۲۰۱۳ مونیخ 

No comments: