Wednesday, May 29, 2013

سخنی با دشمنان دشمن‌ترین دشمن ایران !!
این دشمن‌ترین دشمن ایران با افسوس بسیار بر این مرز و بوم حکومت می‌کند و هر روز دست به جنایات تازه‌ای میزند !
عزیزان !! 
همچنان که میدانیم مزدوران این نظام در خارج از کشور آزادانه می‌‌آیند و میروند و به وظیفه ی خود که همانا کم رنگ کردن مبارزات یا ایجاد خطوط موازی برای گم شدن خط اصلی‌ و یا شناسایی و یا حتی تهدید تک‌ تک‌ ماست عمل میکنند و حقوق ماهیانه ی خود را از اربابان خود دریافت میدارند ... 
آنها به همان رستورانی که ما میرویم تردد و از همان سوپر مارکت ایرانی‌ که ما خرید می‌کنیم خرید میکنند و یا حتی همراه با ما به راهپیمایی و تظاهرات نیز می‌‌آیند و در کنار ما به ظاهر با نظامی که از آن ماهیانه حقوق خود را دریافت میکنند مخالف هستند ! 
آیا ما باید هنوز چون گذشته به صورت نیمه خواب آلود در کنار این روح و شرافت  فروشان زندگی‌ کنیم و به آنها اجازه دهیم تا از فروختن خون و میهن ما به زندگی‌ ننگین خود ادامه دهند ؟
فراموش نکنیم که همین افراد بیش از دویست و پنجاه تن از افراد مخالف نظام ننگین جمهوری اسلامی را در همین اروپا به قتل رساندند و یا در قتل آنان شریک بودند! 

در راه میهن و در راه آزادی جان دادن یک افتخار است ، چرا که تولدی دوباره خواهد بود مانند  بختیار‌ها و فرخزاد‌ها و ده‌ها و صد‌ها چون این بزرگواران ! 
اما خود را به سادگی‌ در دام این از انسانیت بی‌ خبران انداختن اصلا نه زیبا است و نه جایز !!

چه باید کرد ؟

تصمیم بگیریم تا به مکان‌هایی‌ که این مزدوران ( آنهایی که علناً با سفارت خانه‌ها و کنسول گریها در تماس هستند ) میروند پا نگذاریم !
و به صاحب رستورانها، سوپرمارکت ها و یا آن بقالی ها بفهمانیم که به چه دلیلی‌ از او خرید نمی‌کنیم! 
باید این مزدوران را ایزوله کنیم ! رسوایشان کنیم و به همه بگوییم که اینها با دشمنان ایران همکاری میکنند ... باید اعتبار را از آنها در اجتماع خارج به گونه‌ای بگیریم که مجبور شوند به ایران بروند یا دست از این زشت کاری بردارند !!

این نخستین قدمی‌ است تا مرز میان خود با آنها را مشخص سازیم که تا اجتماع از وجود آنها با خبر گردد !! و با رسوایی آنها در خارج از کشور یک دست نظام ننگین جمهوری اسلامی را ناکار آمد خواهیم کرد !! 
این یکی‌ از وظایف ما در خارج از کشور است و کمک بسیاری به هم میهنان مبارز داخل خواهد کرد !! 
پس تصمیم بگیریم و این کار را تک‌ تک‌ یا گروهی انجام دهیم ... باور کنیم هنگامی که ما با هم شویم سیاهی خیلی‌ خیلی‌ زود نابود میگردد و خورشید آزادی زودتر از آنچه که ما در تصور خود داریم طلوع خواهد کرد !!!
فراموش نکنیم که ما موظف به این کار هستیم تا بتوانیم نور را حامی‌ باشیم و از سیاهی نهراسیم !! 
پاینده باد سپاه روشنی و نیکی‌ ... 
پاینده باد شجاعت و ایمان به مهر ... 
پاینده باد ایران و ملت ایران به همراه آزادی ... 
مجید رحیمی ۲۹ می‌‌۲۰۱۳ مونیخ

 

No comments: