Friday, May 17, 2013

قالیباف : من دستور تیر گرفتم و پشت موتور سوار شدم و با چماق مردم را در کف خیابان میزدم و اگر پاش بیفتد باز این کار را خواهم کرد !!!
پرویز پرستویی در حاشیه همایش «جهاد ادامه دارد» گفت: "قالیباف در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های خاکی هم شهردار بود و چه شهردار خوبی بود. هرکس هر برداشتی می‌خواهد بکند، بکند. من ارادت خاصی به این بزرگوار دارم و کتمان هم نمی‌کنم."
**********************************
پرستویی نکن اینگونه با خود    
تو از این ملتی ، همراهشان باش      
مشو همراه این سلاخ ملت     
که قربانی شوی ، افتد اگر پاش       
نمی‌دانی اگر از کرده‌هایش       
نداری هیچ لازم گشت و کنکاش     
فقط قدری توجه کن به حرفش         
که تا آگه شوی بر حرف زیباش      
و اینگونه نپردازی ز نامت    
نسازی یک نخود از خود در این آش         
تو از این مردمی و کارت این نیست       
مشو چون مته‌ای بر قلب خشاش      
بشو دور از کنارش تا که ملت         
بروی دشمن میهن کند شاش !!   
مجید رحیمی ۱۷ می‌‌۲۰۱۳ مونیخ 

No comments: