Sunday, May 12, 2013

 رهبرجات راست میگوید تا دسته!
البته خواهش می‌کنم این کلمه ی دسته را با بد فهمی‌ ترجمه نفرمایید!
چراکه رهبر البته متمدن و انسان دوست جمهوری اسلامی مانند چاقو همیشه حرف‌هایشان دسته دار است!
مثلا اینکه همین کراوات و ادکلن زدن و اتو کشیدن که روزگاری نه چندان دور یعنی‌ تا همین امروز عملی‌ زشت بوده و هست که حتی بسیاری را بخاطر بستن کراوات از اتومبیل هاشان پایین کشیده و به باد کتک گرفتند ،به یکباره علامت تمدن میشود که رهبر میفرماید : به این ادکلن و کراوات و لباس‌های اتو کشیده نگاه نکنید این اروپاییها‌ها نژادشان وحشی است!!
*******************************
این آقای رهبر اگر کمی‌ از آن میلیارد‌ها دلار به یک معلم تاریخ بپردازد که تا او تاریخ جهان را جانانه به حضرتش تا دسته تفهیم بفرماید ، آنگاه ایشان خواهد دانست که بسیاری از این نژاد‌های اروپایی از همین مناطق ما و اطراف ما به آنجا مهاجرت کردند !
آنچنان که نژاد عرب نگار شما به سرزمین ایران آمدند ، که کاش قلم پایتان می‌شکست و چنین نمی‌شد !!
******************************
حالا این حضرت رهبر جات خیلی‌ جالبانه فراموش می‌کند که اجدادش دختران را زنده زنده به گور میکردند و هنگامی که دینی به نام اسلام برایشان آورده شد که شاید کمی‌ از عالم وحشی گری دور شوند در همان دین آمد که اگر زن تمکین نکرد او را بزن !!!
و یا آنکه زن نصف مرد است و به اندازه ی بیضه ی چپ مرد دیه به او تعلق می‌گیرد ، و یا این که زن ناقص العقل است و حتی حق ندارد بی‌ اجازه ی مرد قدم از قدم بردارد و مرد میتواند به تعداد زن بگیرد !
اما وای به حال زن اگر حتی فکر مرد دیگری را در سر داشته باشد .... و صدها چون این قوانین البته و صد البته الهی و انسانی‌ ....
اما این غربی‌های وحشی چون از اسلام خبر ندارند
خودش سندی است بس قوی که وحشی گری جات آنها را در مقابل تمدن جات مسلمین و بویژه رهبرجات عظیم الدسته و خالی‌الکله و الگشادالدهان به اثبات می‌رساند!
خداوندا رهبر را تا رسیدن به روز نشستن بر گلدسته‌های جهانی‌ محفوظ بدار ....
اما نمی‌دانیم که ایشان روی کدام یک از گلدسته‌ها می‌خواهد بنشیند‌ ! راستی‌ یا چپی ؟؟؟
****************************
خودتان به آدرس زیر مراجعه کرده و با گوش‌های خودتان بشنوید !!!
یعنی‌ آخر خنده بازار رهبرجات است .....

No comments: