Friday, April 19, 2013

هر رای امروز ما یک تیر است که فردا بر قلب فرزندان ما یا چه بسا خود ما می‌نشیند ....
 جهان بداند که ملت ایران نه قوطی کوکاکولا است که نوشیده شود و سپس به دور انداخته گردد و نه ملتی فراموشکار که وقایع تاریخی‌ را از یاد ببرد!...
 بلکه ملت ایران ملتی است که برای خود و نظریات خود ارزش قائل است و برای آزادی هر قیمتی را خواهد پرداخت!
***************************************
دوستان ، هم سنگران و هم میهنان عزیزم !! 
امروز دیگر هیچکس نمیتواند ادعا کند که نمیتواند میان حق و باطل و یا درست و غلط تمیز دهد و بداند که چه باید بکند !.. 
چرا که امروز هیچ خانواده‌ای در ایران یافت نمیشود که عضوی را یا از دست نداده باشد و یا کسی‌ از آنان طعم تلخ زندان و شکنجه را نچشیده و یا به چنگ این بسیجی‌ یا پاسداران و پیشتر از آن افراد کمیته اسیر و گرفتار نگردیده باشد ! 
پس این یک مصیبت ملی‌ است که ارمغان این جمهوری ننگین اسلامی است ...
 همه ی ما میدانیم که تا این نظام نابود نگردد به هیچ روی هرگز روی خوش و آزادی را به خود و میهن خود نخواهیم دید !! 
خوب حال که مشکل مشخص گردیده است و همه میدانیم که چه چیزی باعث این بدبختی و فلاکت در کشور ماست باید به دنبال راه حل آن بگردیم . 
یکی‌ از راه حل‌هایی‌ که میتوان پیشنهاد داد همین است که در روز انتخابات مصنوعی و در حقیقت در روز " بکار آمدن مردم برای رژیم" در خانه‌ها بمانیم و حتی برای خرید وسایل هم از خانه خارج نشویم! 
چند روز پیشتر از آن وسایل مورد احتیاج را فراهم کرده و در روز انتصابات با در خانه ماندن به این نظام سودجو این مهم را تفهیم نماییم که ما بازیچه ی دست شما نیستیم .
این نظام در تمام چهار سال آرزویش مرگ و میر بیش از پیش ایرانیان و به ویژه ایرانیانی که آگاه هستند و میدانند است ، ایرانیانی که نه تنها آگاه هستند که این آگاهی‌ را به دیگران نیز انتقال میدهند ! حال هر آگاهی‌ و دانستنی که باشد فرقی‌ نمیکند ، چرا که وقتی‌ کسی‌ بداند این دانسته تشنه ی دانستنی‌های بیشتری میگردد و شخص یا اشخاص را به جایی‌ میرساند که این نظام به هیچ وجه آن جا را نمیپسندد !
خوب حال چرا ما باید به عنوان ملت در این یک روز در چهار سال خود را مانند قوطی کوکاکولا در اختیار این دشمنان این ملت و این آب و خاک و این فرهنگ قرار دهیم که تا آنها با نام انتخابات از ما سود جویند و سپس فردای آن روز ما را مانند قوطی خالی‌ به ظرف زباله بیندازند ؟
به خود آییم ! 
و دیگران را هم آگاه سازیم که در این انتصابات توهین آمیز شرکت نکنیم و برای خود ارزش قائل باشیم و دست کم یک بار هم که شده خواسته ی خود را با این کار به گوش نظام  و جهانیان برسانیم که ما این نظام را نمی‌خواهیم و خواهان تغییر آن هستیم و خود را هم به عنوان وسیله‌ای برای قتل و شکنجه و تجاوز به فرزندان خود قرار نمیدهیم !!!
هر رای امروز ما یک تیر است که فردا بر قلب فرزندان ما یا چه بسا خود ما می‌نشیند ....  
فراموش نکنیم که ما تنها وظیفه ی این را نداریم که رای ندهیم که باید سعی‌ نماییم تا در روز راگیری چند نفر را هم با خود در خانه نگه بداریم تا به سر صندوق انتصابات نروند و با بودنشان تبلیغ برای نظام ننمایند ....
دیگر این شما و این وجدان بیدار شما !!  
مجید رحیمی ۲۰ آوریل ۲۰۱۳ مونیخ 

No comments: