Sunday, April 14, 2013

هدیه تهرانی‌ هم می‌خواهد با کاندید شدن 
در شورای شهر تهران به جمع سیاسیون بپیوندد !! 


شنیده بودیم که یک سیاست‌مدار باید توانایی نقش آفرینی داشته باشد و یا به قول خودمان بتواند خوب فیلم بازی کند ! اما اینکه یک هنرپیشه زن بخواهد وارد سیاست بشود آن هم سیاست نظامی مانند جمهوری اسلامی که نور چشم رهبرش آقای سلحشور زنان دنیای هنر و سینما را فاحشه می‌خواند و پیشنهاد اعدام چند تن از آنان را میدهد تا درس عبرت دیگران شود خیلی‌ با مسما و دیدنی‌ است ! 
هدیه تهرانی‌ آنچنان که نزدیکان و اقوام فامیلش برایم تعریف کردند دختریست سخت کوش و خود ساخته که می‌خواهد همه چیز را در این جهان تجربه نماید !...  
اما سؤال من این است : به چه قیمتی ؟ و چه کسی‌ باید این نرخ را بپردازد ؟ 
تحصیلات سیاسی ، اجتماعی ، شهر سازی یا هر دانشی که برای کار سیاست لازم است را شما در کدام دانشگاه یا آکادمی آموختید ؟ 
چه حرف تازه‌ای برای گفتن دارید و با کدام پشتوانه می‌خواهید خلاف حرف رهبری صحبت کنید ؟ 
در نظامی که همه ی آن دیگران فقط حق دارند حرف رهبر را طوطی وار تکرار کنند شما چه حرف تازه‌ای دارید و میتوانید بر زبان بیاورید ؟
آیا گمان دارید آقای مشایی همانی که به شما جایزه هم داده بود واقعا رئیس جمهوری میشود و شما هم در شورای شهر میتوانید با ایشان همگام شده و کاری و حرفی‌ بر خلاف رهبری بزنید ؟.... 
خانم تهرانی‌ ! درست است که شما برآمده در این زمان و این نظام هستید اما فراموش نکنید که این نظام مانند نظام پیشین یعنی‌ نظام پهلوی نیست و شما در هر مقام و مرتبه‌ای که باشید باز قربانی این نظام هستید ! مانند همه ی ما و مانند تمامی‌ ملت !! 
پس به جای آتش بیار معرکه شدن یا هیزم این آتش گشتن دست در دست ملت بگذارید تا این نظام را به واژگونی بکشیم و سپس در آزادی کاندید شوید بی‌ آنکه نام شما را روسپی بگذارند!!
کاندید در نظامی که نه فقط برای شما که برای تک تک افراد اجتماع احترام قائل شود و حتا این حق احترام را برای آن زن روسپی هم قائل شود و دیگر این نام توهینی نباشد که به هر زن یا مردی گفته شود .... چرا که روسپی آن نیست که تن میفروشد ! بلکه روسپی حقیقی‌ کسی‌ است که حقیقت را می‌بیند و دم بر نمی‌‌آورد و همراه با نادرستی همقدم میشود !!!
  خانم هدیه تهرانی‌ حال دیگر خود دانید ! اما همینجا به شما قول میدهم که اگر هم به شورای شهر در این نظام ننگین وارد شوید چیزی نخواهد گذشت که از این چشم گریان امروز شما خون خواهد چکید ... البته اگر از ناکجا آباد یا در حال ساده تر آن سر از اوین در نیاورید !!
این را هم فراموش نکنید که خاطره ی قصد بازی شما در فیلم ندا که به روایت نظام جمهوری اسلامی بود هنوز در خاطر مردم هست .....
این گوی و این میدان بانوی هنرمند و جاه‌طلب !!  
مجید رحیمی ۱۴ آوریل ۲۰۱۳ مونیخ   

No comments: