Monday, December 3, 2012


آیت الله ممدوحی در مصاحبه با مسیح علیزاده !! 
ترجمه از مجید رحیمی - مونیخ
مسیح علیزاده : 
آقای ممدوحی یعنی‌ آیت الله ممدونی ! سلام الیکم  .... 
آیت الله ممدوحی : 
سلام ضعیفه ، صیغه میشی‌ ؟   
- حاج آقا من علیزاده و خبرنگار هستم !... 
آیت الله ممدوحی : چی‌ چی‌ نگار ؟ حالا هرچی‌ ! چی‌ می‌خوای ؟ علیزاده : می‌خواستم با شما مصاحبه کنم در مورد حرفای احمدی نژاد!
 آیت الله ممدونی : من الان رو کار .... یعنی‌ سر کار در مجلس هستم و وقت ندارم ....اگر لب لب داشته باشی‌ من تاپ تاپش را دارم آنوقت میشد همدیگر را در لب تاپ در چت ببینیم با هم بکنیم مصاحبه .... 
علیزاده : حاج آقا این احمدی نژاد گفته ....  
ممدوحی : غلط خورده گه‌ کرده یا بر عکس ... چی‌ گفته ؟ چی‌ می‌خواد بگه ؟ شما اسمت چی‌ بود ؟ چند سالته ؟ این نزدیکا هستی‌ ؟  
علیزاده : نه حاج آقا من از خارج تلفن می‌کنم  ،،،، 
ممدوحی :  تو خارجه چه میکنی‌ ؟ خارج که بدرد نمیخوره ،،،، مصاحبه باید بیایی اینجا  اینجا باشی‌ با ما باشی‌ بشینی حرف بزنی ،،، بگیم و بفهمیم چی‌ می‌خواهی بکنی اصلا .... 
علیزاده : حاج آقا احمدی نژاد گفته : مردم به من رای دادند !  
ممدوحی : غلط کرده احمدی نژاد بهش بگو کاری نکنه که من خودم بیام بگم که سگ هم به او رای نداده این برو بچه‌های خودمون هر کدوم شب تا صبح نشستن و مدام برگه‌ ی رای پر کردن انداختن تو صندوق و صبح بردیم صندوق رو با صندوق اصلی‌ عوض کردیم !.... صدای من که ضبط نمیشه که ؟ 
علیزاده : چرا حاج آقا ضبط میشه .... 
ممدوحی : به درک سیاه ... ضبط بشه ... خوب حالا تو حرفت چیه ؟ کی‌ میایی به ایران ؟ بیا اینجا بشینیم مصاحبه کنیم !  
علیزاده : اما حاج آقا مردم ....   
ممدوحی :
اصلا شما خجالت نمیکشید اسم مردم رو در برابر من و رهبری عنوان می‌کنید ؟ مردم اصلا چکاره حسن هستند ؟؟؟؟ مردم برن ماستشون رو بخورن ! به قول امام راحل که به درستی‌ هم میگفت: ما هر چی‌ می‌کشیم از این مردم می‌کشیم .... کاش اصلا این مردم وجود نمی‌داشت که ما هم این‌همه بدبختی نمیکشیدیم !! این احمدی نژاد هم دیگه خیلی‌ پررو شده که این زرها یعنی‌ این حرفها رو میزنه ! شیطونه میگه برم خودم بزنم تو دهنش !! گفتی‌ چی‌ بلغور کرده ؟ 
مسیح علیزاده : گفته رهبری هم رقمی‌ نیست ! من تنها کسی‌ هستم که از طرف مردم انتخاب شدم ! 
آیت الله ممدوحی : گه‌ خورده ....  لاأله ....   حالا کی‌ این‌ها رو گفته ؟   علیزاده : دیروز !  
ممدوحی : الله اکبر  .... خانم آدم بلند نشه بره بزنه تو سر اون مشایی که اینها رو به این بچه جعلق یاد میده ؟         
آیت الله ممدوحی: من الان وقت ندارم ، وقت ندارم ، نمی‌تونم ، کار دارم ، تو کی‌ میا‌یی ایران ؟ اومدی زنگ بزن!!
-----------------------------
برای شنیدن صدای آیت الله روی آدرس زیر کلیک کنید!!
http://soundcloud.com/frl-journalist/masih-alinejad-mamdoohi


No comments: