Monday, December 31, 2012

آقای حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اسلامی ایران هشدار داده: "فتنه سال ٩٢ پیچیده‌ترین فتنه تاریخ انقلاب اسلامی خواهد شد."!!
اطلاعات یا ضد اطلاعات ؟ 
در ماه خرداد سال ۱۳۹۲ یعنی‌ تا چند ماه دیگر قرار است که کسی‌ به جای محمود احمدی نژاد بنشیند ، 
این انتصاب که به عنوان انتخابات به مردم تحمیل میشود برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و حتی حیاتی است! 
بگونه‌ای که اگر بتوانند این انتصاب را به آن گونه که میخواهند برنامه ریزی و اجرا نمایند به قول رهبرشان نظام واکسینه میشود و تا چند سالی‌ از شر این مردم مزاحم خلاص میشود! 
چرا که ملت اگر بعد از این چهار سالی‌ که گذشت بتواند چهار سال دیگر دندان بر جگر بگذارد آنگاه بعد از آن اگر هم بخواهد دیگر نمیتواند روی پا بایستد! 
این افکار سران نظام است .... پس باید کاری کرد که مردم به هر طریق خانه نشین باشد و به خیابان‌ها نیاید!! 
یکی‌ از این راه‌ها همانا امید واهی به آنان دادن است! یعنی‌ آنکه به نوعی به آنها بفهمانیم که فتنه‌ای بزرگ که حتی از فتنه ی سال ۱۳۸۸ هم بزرگتر است در راه است !... 
هنگامی که ملت این مهم را باور کرد با خود میگوید : بسیار خوب شد ! حال دیگر لازم نیست که من به خیابان برم و جان خود را به خطر بیندازم! بگذار ببینیم چه میشود و آنگاه که زمان بزنگاه شد به خیابان میروم و کمک به آزادیخواهان می‌کنم !! 
البته چون این ملت از تک‌ تک‌ افراد بوجود می‌‌آید ! و این تک‌ تک‌ افراد هیچ گونه رابطه‌ای به صورت سیستماتیک یا تعاونی ندارند پس نمیدانند دیگری چه می اندیشد و آن کسانی‌ که قرار است به خیابان بیایند و فتنه‌ای بزرگتر از فتنه ی ۸۸ بوجود بیاورند کیستند ؟
-------------------
اکنون سه طیف در این نظام جمهوری اسلامی از درصدی از قدرت برخوردارند که هر یک بر ضد آن دیگری می‌خواهد قدرت بیشتری به دست آورد ! 
اما هر سه در یک مورد هم قولند که مردم وارد صحنه نشوند! و اگر هم وارد صحنه شدند حتما و حتما این ورود کنترل شده باشد که تا مبادا پایه‌های نظام به لرزش در نیاید !    
حال اگر گروه رفسنجانی‌ و به اصطلاح اصلاح طلبها بخواهند مردم را به صحنه بیاورند که مسلما تا جایی‌ که بایست این کار را میکنند و هنگامی که دیدند امکان خروج کنترل از دستشان وجود دارد همان کاری را میکنند که موسوی کرد و مردم را به خانه هاشان بازمیگرداند !! 
همین کار را هم گروه احمدی نژاد با هوادارن احتمالی‌ خود انجام خواهد داد !! 
اما کسی‌ که هوداران خود را به صحنه خواهد کشید  گروه خامنه‌ای خواهد بود و این مردم که در واقع حقوق بگیران نظام هستند را در خیابانها تا جایی‌ نگه میدارد که تا فرد مورد نظر بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند و قدرت را به دست بگیرد تا مردم بدانند که کار از کار گذشته ! پس ناامید به خانه هاشان بازگردند و امید چهار سال دیگر را به خود بدهند !!! 
هیچ فتنه‌ای در کار نیست ... اینها همه ضد اطلاعات است که تا مردم دلسرد شوند و امید به کس یا کسانی‌ ببندند که هرگز وجود خارجی‌ ندارند !!! 
ملت اگر می‌خواهید کاری بکنید اکنون بهترین زمان آن است ... چرا که اگر این گروه فتنه ی احتمالی‌ وجود داشت که بهتر ! ولی‌ اگر نبود ، شما سرنوشت خود را بدست گرفته و میدانید چه می‌خواهید و چه می‌کنید !! فراموش نکنیم که الان با چهار سال پیش در رابطه با سیاست خارجی‌ وضعیت خیلی‌ خیلی‌ فرق کرده و به نفع مردم شده است !!! پس باید از این موقعیت استفاده کرد  ... 
ما در برابر سفارتخانه‌ها با فشار آوردن به دلتمردان خارجی‌!!...  و شما که وظیفه‌ای بس سنگینتر دارید در داخل دست به دست هم میهن خود را آزاد سازیم ... 
مردم آزاده خاک تک‌ تکتان بوسیدنی است که اینگونه آزاده هستید و حاضرید برای آزادی میهن خود جان شیرین فدا سازید .... 
خاکتان سرمه ی چشم آیندگان و آزادگان جهان است !! 
ملت‌های عرب از ملت ایران چگونه برخاستن را آموخت ! و ملت ایران باید چگونه استقامت کردن را از ملت عرب بیاموزد !!... 
ما به پیروزی محکوم هستیم !! پس فریب این فریب کاران را نخوریم!
 مجید رحیمی اول ژانویه ۲۰۱۳ مونیخ  

No comments: