Wednesday, December 19, 2012

خانم دخی عبدی گرامی‌!
آقای آرین وطن خواه و تلویزیون ایران آریائی !!
چرا باید کسانی‌ مانند سیاوش آذری ، دکتر حسن رهنوردی ، دکتر شهلا ممتاز ، دکتر آزیتا سایان ، دکتر گریگوری مورگن ، عاطفه عاطفی ، امید دانا ، سعید شیمرانی ، سیاوش امانیه و بسیاری دیگر و بالاخره این بنده که کمترینشان هستم هر کدام با یک وضیعتی از این تلویزیون بروند و شما در دفاع از خود آن ماجرا‌‌ها را بر سرشان درآورید ؟
آیا واقعا مردم را تا این حد کم هوش و کم دان میدانید ؟
باور کنید تلویزیون ایران آریایی خیلی‌ خوب شروع کرد اما .... افسوس !!!

پیش از هر چیز اجازه بدهید از شما قدردانی‌ کنم برای این که این موقعیت را برای من ایجاد کردید که بتوانم نخستین برنامه‌های تلویزیونی خود را در این تلویزیون ایران آریائی انجام دهم و این تجربه را هم کسب نمایم !
اما این مهم باعث نمیشود که چشم بر موارد دیگر ببندم، چرا که هم قدردانی‌ لازم است و هم تذکر ... اکنون می‌خواهم با احترام چند مطلب را حضورتان بازگو کنم  ! چرا که امروز شما اسیر همان ماری شده اید که به قول خودتان در آستین پروراندید !
شیخ  اجل سعدی نازنین میفرماید : 
خواجه که گرگ میپرورید 
گرگ پرید و خواجه را درید !
شما امروز گرفتار همان چیزی هستید که با دیگران انجام دادید !  
چراکه در آخرین برنامه ی من که دکتر نوری زاده را دعوت کرده بودم و آن مصاحبه ی زیبا و گویا را با وی انجام دادم که به شهادت بسیاری از همکارانم که حتی با آقای دکتر نوری زاده هم مخالفت‌های اساسی‌ دارند ، یکی‌ از بهترین مصاحبه‌هایی‌ بود که در این تلویزیون شما و حتی بسیاری تلویزیونهای دیگر لوس آنجلسی در طول این سالها اتفاق افتاده بود !
اما شما در برابر چه کردید ؟...
چند تن را از پیش آماده ساختید تا خطهای تلویزیون را مشغول سازند و به هنگام آمدن روی خط فضای مصاحبه را متشنج بگردانند ! اما بدتر از همه اینکه به شهادت گفتار خودتان همه ی خطها ی تلفن مشغول بودند که ناگهان همین آقای خسرو فروهر روی خط حاضر میشوند آن هم نه فقط یک بار که دو یا سه بار متولی !!
و با همین صدا و واژه‌هایی‌ که امروز خودتان از آن گله مند هستید به میهمان برنامه توهین می‌کند و نخست ایشان را به دروغگو بودن محکوم کرده و سپس از وی می‌خواهد پاسخ سوال خود را بشنود !!
این جوان سالخورده حتی آنقدر نمی‌داند و نمیفهمد که وقتی‌ کسی‌ دروغگو است ! هر آنچه که بگوید هم دروغ است ! پس دیگر چه پاسخی از او می‌خواهم بگیرم ؟!!
در صورتی که شما به من قول داده بودید که به هیچ وجه به میهمان برنامه توهین نگردد و حتی در اساسنامه ی این تلویزیون هم چنین آمده است !...
من حتی اگر آقای خامنه‌ای و احمدی نژاد را هم که در برنامه میداشتم به حکم و شرافت شغلی‌ حق نداشتم که به ایشان در طول برنامه توهین نمایم ! سوال آری اما توهین به هیچ وجه !! این رسالت شغل ماست که شما به آن احترام نمیگذارید !!!
اما برگردیم به سراغ برنامه ی آن روز شما!
که در برنامه ی روزانه ی خود بی‌ هیچ تحقیقی به خیلی‌ها از جمله خود بنده انگ و افترا زدید .... چرا که بعد از آنکه من در آخرین برنامه ی خود بعد از دیدن چنین عملی‌ از شما و همکارانتان که چیزی شبیه به کار جمهوری اسلامی بود روی خط بصورت زنده اعلام کردم که دیگر در این تلویزیون برنامه اجرا نخواهم کرد ! شما و آقای وطن خواه سطل تنفر را که همیشه کنار دستتان دارید و بر روی هر کس که دوستش نمیدارید یا با خط شما همخوانی ندارد میپاشید به دست گرفته و سعی‌ بر پاشیدن آن بر من و نام من نمودید که امیدوار ناموفق بوده باشید !!
چنانچه پیش از من و بعد از من بسیاری افراد نیز از این تلویزیون شما جدا شدند و شما طبق معمول با آنها هم چنین کردید !
اما چند روز بعد از این ماجرا‌ خانم دکتر شهلا ممتاز از لندن در گفتگوی تلفنی به من گفتند که این تلویزیون هر از چند گاهی‌ به یک قربانی احتیاج دارد و ادامه دادند که بعد از تو نوبت به همین آقای خسرو فروهر خواهد رسید و او بزودی قربانی این تلویزیون خواهد شد !
من این خبر را به آقای خسرو دادم که دراسکایپ هنوز حاضر است ، به ایشان نوشتم با این که کار بسیار زشتی انجام دادید و من از شما بسیار عصبانی‌ هستم اما ! بدانید‌ که بزودی همین‌ها شما را هم قربانی خواهند کرد ! ایشان که واقعا در این کار استاد هستند حرف مرا برگردانده و به این صورت به شما اطلاع دادند که آقای مجید رحیمی گفته است : میخواهند از لندن مرا ترور کنند ! که بیشتر هم حتما نظرشان دکتر نوری زاده بوده است !!!... اما شما چه کردید ؟
شما آمدید و در برنامه ی خود اینگونه به مردم گفتید : آقای مجید رحیمی ! چرا می‌خواهید این جوان بی‌ گناه و مبارز آقای خسرو فروهر را ترور کنید ؟!!! 
فیلم آن ضبط شده و موجود می‌باشد !!!!!
در همان ساعت من به تلویزیون تلفن کردم و شما مرا روی خط نیاوردید ، خانم پاسخگوی تلفن از من بسیار پوزش خواستند که این تلویزیون با این بنده چنین میکند ! شاید این پوزش خواهی‌ به جای شما بوده است!... همینطور دیگر دوستانم که در آن تلویزیون مشغول به کار هستند و هنوز هم من به آنها ارادت دارم از این کار شما بسیار شرمنده بودند و پوزش خواهی‌ میکردند ... اگر چه آنان هیچ گناهی ندارند !!....
من پای تلفن صبر کردم تا شما ضمن پخش یک موسیقی شخصا پاسخ مرا دادید و من به شما حقیقت را گفتم ! شما گفتید که از آقای حمید وحدتی که حتی با پوزش از ایشان مجبورم توهین شما را هم اینجا بیاورم که به او گفتید ( احمق ) !! و همینطور از دست خسرو فروهر بسیار عصبانی‌ هستید !! اما بر خلاف انتظار من بعد از این که به ادامه ی برنامه پرداختید دیگر هیچ از این ماجرا‌ نگفتید و سخن پیشین خود را هم تکذیب نکردید !!!
و اینگونه این داستان را در ذهن بینندگان و شنوندگان خود رها کردید !! که این کار علاوه بر کاری غیر اخلاقی و غیر انسانی‌ که نه ایرانی‌ است و نه آریایی یک جرم قانونی هم محسوب میگردد ! و بنده با سندی که دارم هر زمان میتوانم قدم‌های حقوقی بر علیه این تلویزیون و شخص شما بردارم !!
اما مساله ی جالب اینکه فیلم آخرین برنامه ی من " جای سخن از هر دری با شاپور فرخزاد " که مصاحبه با دکتر علیرضا نوری زاده بود را شما به دست همین آقای خسرو رساندید تا ایشان بتواند با قطع و وصل آن جوری که دلشان می‌خواهد حقیقت را بچرخانند و مجددا در یوتیوب قرار دهند ! اما هرگز نه این فیلم را بدست من رساندید و نه برای احترام به مردم آن را روی یوتیوب قرار دادید تا همه با حقیقت آشنا شوند !!
و حتی در برابر خواهش‌های مکرر من که این فیلم را روی یوتیوب قرار دهید : فقط گفتید : هر وقت که وقت کنم این کار را انجام خواهم داد !!... اما تا همین امروز هم این کار را به انجام نرساندید !!
میدانید چرا ؟ چون از روشن شدن حقیقت وحشت دارید !!! وگر نه چرا باید این فیلم در دست هر کس که می‌خواهد از آن به نفع شما و تلویزیون استفاده یا سؤاستفاده کند  قرار بگیرد به جز من و یوتیوب ؟؟
حال شما به کرده ی خود گرفتار آمده اید و گرگی که پرورانده بودید به خودتان حمله ور گردیده است .... شما را من زنی‌ مبارز و یک رنگ و سرباز روشنایی میپنداشتم و بارها در برابر دیگران از این باور خود دفاع کرده بودم ،،، اما باید اعتراف کنم که من هم میتوانم اشتباه کنم ولی‌ از اشتباه خود بیاموزم که آموختم !
بعد از این ماجرا‌ چند تلویزیون لوس آنجلسی از من به همکاری دعوت کردند که تا کنون به هیچیک پاسخ مثبت نداده‌ام ... حتی می‌خواستند که من در یک یا دو برنامه ماجرای خروجم از تلویزیون ایران آریایی را با آب و تاب توضیح دهم که نپذیرفتم !
البته میگویند هر وقت که ماهی‌ را از آب بگیری تازه است ! چرا که هم من میتوانم این ماجرا‌ را ادامه دهم و هم شما میتوانید به خود آئید و قدر آن جایی‌ که نشسته اید را بدانید و با مردم صادق باشید و بدانید که شما هم میتوانید در این موقعیت بدآموزی کنید و ضربه‌های سختی به صداقت و انسانیت بزنید!
و یا خود و هم بسیاری از بینندگان خود را به سوی روشنایی هدایت کنید و انسانیت را ترویج نمایید به جای رفتن به راه جمهوری ننگین اسلامی با رنگ و شعار دیگری !!
در هر صورت این که هنوز میتوانید راه خود را به سوی روشنی تغییر دهید ! این راه  نه راه زرتشت است و نه ایرانی‌ و نه آریایی !!....
آرزومندم ایزد ایران در همه ی ما نیروی شناخت راستی‌ و درستی‌ را افزون نماید ! و برتر از آن این که به هنگام خطا اگر عمدی و خصمانه نباشد بتوانیم از یک دیگر پوزش خواهی‌ کنیم و آن عمل زشت را دیگر تکرار نکنیم !
چرا که فقط اینگونه میتوانیم به سوی تکامل پیش برویم و به یک ملت آزاده و آگاه تبدیل شویم !!
------------------------- به عنوان کلام آخر می‌خواهم از شما و آقای وطن خواه بپرسم چرا با تلویزیونی که میرفت تا یکی‌ از بهترین تلویزیونهای فارسی زبان خارج و حتی داخل کشور گردد چنین کردید ؟ چرا باید کسانی‌ مانند سیاوش آذری ، دکتر حسن رهنوردی ، دکتر شهلا ممتاز ، دکتر آزیتا سایان ، دکتر گریگوری مورگن ، عاطفه عاطفی ، امید دانا ، سعید شیمرانی ، سیاوش امانیه و بسیاری دیگر و بالاخره این بنده که کمترینشان هستم هر کدام با یک وضیعتی از این تلویزیون بروند و شما در دفاع از خود آن ماجرا‌‌ها را بر سرشان درآورید ؟
آیا واقعا مردم را تا این حد کم هوش و کم دان میدانید ؟
باور کنید تلویزیون ایران آریایی خیلی‌ خوب شروع کرد اما .... افسوس !!!
مجید رحیمی ۱۹ دسامبر ۲۰۱۲ مونیخ

No comments: