Saturday, May 17, 2014

'بزرگترین' دایناسور جهان پیدا شد!!
حضرت احمد جنتی در این مورد روشنگری کند که آیا میتواند چنین چیزی صحت داشته باشد یا نه؟ 
و اگر پاسخ مثبت است توضیح دهد که چگونه از چنین نیاکانی به این بزرگی‌ مردی حقیر و نحیف اما پررو و بی‌حیا چون حضرتش موجود شده است!!؟
دانشمندان می‌گویند فسیل بزرگترین موجودی که تاکنون روی کره زمین زندگی کرده را در آرژانتین پیدا کرده‌اند. طول این دایناسور ۴۰ متر و ارتفاع او ۲۰ متر بوده است.
این دایناسور عظیم‌الجثه که وزن او حدود ۷۷ تن (برابر مجموع وزن ۱۴ فیل آفریقایی) تخمین زده می‌شود، گیاه‌خوار بوده و احتمالا در آخرین دوره حیات دایناسورها بروی کره زمین می‌زیسته است.
این دایناسور در آخرین لحظات حیات یعنی‌ زمانی‌ که میخواسته آخرین نفس را بکشد نام اح  احم  احم را گفته است که دانشمندان معتقدند او میخواسته بگوید: احمد تو انتقام من رو از بشر بگیر!! 
 و ما مانده‌ایم که ایشان چگونه از آرژانتین به ایران آمده است!!

2 comments:

Unknown said...

اينه گفتار نيک شما؟
واقعا سرخوردگی شماها رو به کجا کشونده.
دلم ميسوزه برای آدمی که داره اينطوری تو اين وبلاگ دست و پا ميزنه.

Unknown said...

عزیزم! برای بدست آوردن آزادی دست و پا زدن، حتی تو یک برکه‌ی کوچیک اصلا نه تنها دلسوزی نداره که افتخار هم داره... نازنینم مبارزه راه‌های گوناگونی داره... یکی‌ از هوشمندانه‌ترین راه‌های مبارزه " طنز " هست... که با اینکار نقاب از چهره‌ی این کسانی‌ که خودشون رو فرستاده‌ی خدا و الله و غیره معرفی‌ میکنند برمیداره!! می‌دانم هنوز خیلی‌ جوان هستی‌ و هنوز باید بسیار تجربه کنی‌... اما امیدوارم تجربیات بدی که ما توسط این افراد آمده از سوی الله کردیم را نکنید!! امیدوارم دوران شماها زمانی‌ باشه که به شهر آزادی و آزادی بیان نزدیکتر بشیم... البته که بی‌ کمک خود شماها هیچ اتفاقی‌ نخواهد افتاد... با مهر و ارادت و سپاس برای ابراز نظر