Saturday, August 17, 2013

آیا اخوان المسلمین همانند طالبان به آغوش جمهوری اسلامی خواهد رفت؟
جهان سیاست‌های عقیدتی‌ که بویژه در این چند دهه ی گذشته جهنم حقیقی‌ را بر روی انسانها به نمایش گذاشته و این انسانها (هیچ فرقی‌ هم نمیکند که مخالف، بی‌ طرف یا حتی خودی باشند) قربانیان حقیقی‌ این سیاست‌های عقیدتی‌ و مذهبی‌ شده‌اند آنچنان در آشوب و هیاهو غوطه می‌خورد که شاید اگر کسی‌ از چشم مذهب آن را بنگرد خواهد گفت: آخر زمان در راه است!

چه کسی‌ امروز از نزدیکی‌ طالبان با جمهوری اسلامی نمی‌داند؟ 
همان طالبانی که روزی در افغانستان بر سر قدرت بود و همین جمهوری اسلامی نیروی‌های خود را بر مرزهای کشور افغانستان گسیل داد و چیزی به یک درگیری نمانده بود که به خیر گذشت! 
ولی‌ بعد از آنکه آمریکا و کشورهای عضو ناتو همگام به افغانستان برای نابودی نظام آنها دست به یک حمله ی گسترده زدند، دیدیم که همین طالبان چگونه کم کم به جمهوری اسلامی نزدیک شد تا شعار "دشمن دشمن من، دوست من است" را تداعی کند!

امروز اما میبینیم که همان قصه باز با اخوان المسلمین در شرف تکوین است، 
در درگیریهای بین طرفداران مرسی و ارتش و پلیس که مورد حمایت قسمت اعظم ملت مصر قرار دارند و ارتش به پشتبانی همین حمایت مردم دست به چنین اقدام خونینی زد، دیدیم و شاهد بودیم که بعضی‌ از تیراندازان فرستادگان جمهوری اسلامی بودند که برای همین کار به میان تظاهر کنندگان فرستاده شدند تا این تظاهرات به خاک و خون کشیده شود! 
چرا که با تیراندازی به سوی پلیس و ارتش آنها نیز مجبور به تیراندازی خواهند گشت و درگیری بیشتر و بیشتر میگردد!

البته در این قسمت اهداف جمهوری اسلامی و اروپا و آمریکا با هم همخوانی دارند، پس به حمایت یکدیگر بر ضدّ ارتش مصر برمیخیزند و تمام توان خود را بر ضدّ آنان به کار خواهند بست!

دولت موقت مصر اما با مشت محکم و با قوت تمام در برابر طرفداران خشونت طلب اخوان المسلمین ایستاده و حتی در صدد غیر قانونی اعلام کردن این حزب یا جمعیت یا دسته است که باعث بوجود آمدن خون‌ترین درگیری در این کشور شده است!

اما آیا این دسته یا حزب یعنی‌ اخوان المسلمین به آغوش جمهوری اسلامی خواهد آمد؟.... و از مصر سوریه ی دومی خواهند ساخت؟

امیدوارم طرفداران اخوان المسلمین به جای نگاه به عقاید و باورهای دینی به میهن و سرنوشت میهن خود بنگرند و سرنوشت سوریه را ببینند و از رفتن به زیر عبای خونین جمهوری اسلامی که هیچ ارزشی برای مصر و مردم مصر قائل نیست خود را بازدارند! 
و بدانند که این نظام جمهوری اسلامی برای میهن خود و مردم خود که آنها را به این قدرت نشاند هیچ ارزشی قائل نیستند! وای به دیگر ممالک مانند سوریه یا مصر یا فلسطین یا لبنان و یا هر کجای دیگر!.... و این کشورها همه فقط وسیله‌ای هستند برای رسیدن جمهوری اسلامی به یک قدرت فرا منطقه‌ای برای ایجاد یک حکومت جهانی‌! 
اما هیچیک از سران این نظام نمیداند وقتی‌ به حکومت جهانی‌ رسیدند بعد از آن میخواهند چه بکنند؟ 
و چگونه میخواهند به مردم جهان رفاه، مواد غذایی و آزادی‌های انسانی‌ بدهند!؟ 
چنانچه میبینیم با این ثروت عظیم در ایران در این کار فقط برای هفتاد و پنج میلیون مانده‌اند... وای به احوال هفت میلیارد!
حقیقت این است که این نظام فقط در ایجاد آشوب و میدان‌های قتل عام انسانها ماهر است و دیگر هیچ!
مجید رحیمی ۱۷ آگوست ۲۰۱۳ مونیخ 

No comments: