Tuesday, October 23, 2012


دکتر عوضعلی کردان به عنوان وزیر کشور در مجلس اسلامی استیضاح شد ، او در سخنرانی‌ مظلومانه ی خود یادآور گشت که به هنگام خرید این مدرک دکترا ، فروشنده به وی نگفته بود که این مدرک جعلی است!! 
و هنگامی که نمایندگان نام آن شخص را از وی جویا شدند ، او گفت : 
من یک مسلمان هستم و نمیتوانم یک مسلمان دیگر را بی‌ آبرو سازم !! 
وزیر مسلمان کشور اسلامی در مجلس اسلامی از پست وزارت کشور معزول گشت ، و آن پست به شخص دیگری که او هم دست کمی‌ از کردان نداشت سپرده شد !! 
به بهشت خلافکاران در جمهوری اسلامی ایران خوش آمدید !!!
---------------------------------
کردان ، عوضعلی کردان !!

من به این کردان دکتر ، این علی‌ آقا عوض        
بسته‌ام دل دوستان ، بی‌ هیچ غرض یا که مرض      
آخر این آزاده مرد از خطه ی چاقو کشان        
خود رسانده بود به اینجائی که بود ، کشان کشان                
این علی‌ آقا چون آن دیگر سران این نظام     
کرده یک مدرک فراهم ، پایش افتاده به دام          
عیب کارش بوده تنها اعتماد او به حرف             
رفته بقالی نبرده بهر شیر و ماست ظرف        
آن کسی‌ که مدرک وی را به او بفروخته است      
رفته از یادش بگوید خود سند را دوخته است       
ورنه این مدرک چنان محکم به مانند بتون       
آمده از خارجه ، از لندن و پاریس و بن         
روح حق شاهد بود ، پرداخت آن بوده تمام       
کار دشمنان بود گر جعل گشت بعد از حمام        
***           ***            ***              ***
او برای این سند پرداخته بود از جان خویش            
شد وزیر کشور اسلام و گشته غرق نیش         
سوی مجلس آمده تا آن که گوید ماجرا‌         
گرچه دزد و جاعل است هر کس بود در این سرا       
دکتر ما راست گفته راستی‌ با التماس      
هر سخن آغشته بود بر اشک و بر بیم و هراس    
مدرکم را من ز یک مسلم خریدم عاشقان !      
وی نگفت از جعل بودن با من آن دم ، ای فغان            
من اگر نامش برم زو آبرو ریزم به خاک      
کی‌ کند با دیگری شخصی چو من انسان پاک ؟     
من مسلمانم نمیخواهم که این جاه و مقام     
سازد از من در دل آیندگان بدنام نام       
در نظامی اینچنین بهتر ز من کی‌ بوده است ؟      
میروم افسرده اما روح من آسوده است        
بعد از این باید نگاهی‌ سوی آن رهبر کنید     
حکم او هر آنچه که باشد شما از بر کنید!!  
***           ***            ***              ***
شد برون از مجلس اسلام تا مازندران        
رفت و نامش جاودان شد از کران تا بیکران !! 
مجید رحیمی ۲۳ اکتبر ۲۰۱۲ مونیخ


No comments: