Thursday, January 19, 2012

!! موضوع لخت شدن گلشیفته فراهانی


حال که چنین شد امشب برنامه ی رادیویی خود را همراه با دکتر شهلا ممتاز به این موضوع اختصاص خواهیم داد ،،، به کوری چشم نظام مورد حمایت الله و امام زمان و نایب به حقش !!
گلشیفته ی با لباس ، گلشیفته ی لخت ، گلشیفته ی با روسری یا با مقنعه ! هیچ فرقی‌ برای من در هنرش ندارد وقتی‌ تمام این کارها را آزادانه انجام دهد ! 
وقتی‌ آزادانه مقنعه به سر می‌کند و از این پوشش دفاع می‌کند و همه میگوئیم این آزادی است ! باید این را هم بپذیریم که همین گلشیفته ! ترانه ! ندا ! پروانه یا معصومه یا مهران و احمد و داریوش و دیگران هم آنگونه که می‌‌خواهند باشند و آنگونه که میخواهند لباس بپوشند یا نپوشند !! 
آنچنان که کسی‌ نمیتواند به من و شما دستور بدهد که عینک بزنیم یا نزنیم !! لباس زیر بپوشیم یا نپوشیم !.... حقیقتا وقتی‌ که ما اینگونه پا روی آزادی دیگران میگذاریم ، چگونه انتظار داریم که دیگران آزادی ما را محترم بشمارند ؟  
من هنوز مطمئن نیستم که این عکس از گلشیفته حقیقی‌ است یا مونتاژ ! اما چه این باشد و چه آن، بسیار شادم که این موضوع پیش آمد تا بتوانیم در موردش صحبت کنیم و گفتنی‌ها را بگوییم !،،، 
آزادی فقط یک چهره دارد ! و آن هم همین است که نه من حق دارم مزاحم تو شوم و قانون را به زیر پا بگذارم و نه تو چنین حقی‌ داری !،،، و اگر چنین کردیم ، آنگاه قانون است که بین من و تو قضاوت می‌کند ! یعنی‌ باز نه تو حق داری قانون را بدست بگیری و نه من !،،، 
گلشیفته ، بهناز ، محمود ، الناز ، هوشنگ و اصغر ! همه آزادند آنچه را که میخواهند بپوشند و آنچه را که میخواهند بنوشند !!


دوستان ! توجه داشته باشید که نظام جمهوری اسلامی با نقاب آزادیخواهی و اپوزیتسیون و با نقاب ایران دوستی و خیرخواهی ملت ایران دست نشاندگان خود را به این بازار مکاره وارد می‌کند تا با خدشه دار کردن چهره ی هنرمندان شجاع و آزاده ی ایرانی‌ تفی به رود خشک شده ی این نظام رسیده به آخر عمر بیندازند تا شاید چند صباحی بیشتر بر قدرت بمانند ،،، احمق‌ها نمیدانند که مشتشان باز شده و مردم دیگر نه تنها  فریب اینها را نمیخورند ، که صورت آزادی را هم خوب می‌شناسند و میدانند که آزادی یعنی‌ چه !
----------------------------
مسائل شخصی‌ من به تو ربط نداره
چی‌ میپوشم و چی‌ مینوشم به تو ربط نداره
این زندگی‌ خودمه بذار خودم بدونم
چطوری میخوام عاشق بشم به تو ربط نداره
http://youtu.be/z7fTkBnrJl8
---------------------------
 مجید رحیمی ۱۹ ژانویه ۲۰۱۲ مونیخ

No comments: