Thursday, January 12, 2012

!! دعوت به گفتگو در رادیو صدای ایران


دوستان ، هم سنگران و سروران ارجمندم  به روال هر پنجشنبه امشب نیز ساعت ۲۲،۴۵ به وقت اروپای مرکزی برنامه‌ام را در رادیو صدای ایران اجرا خواهم نمود ، حضور و حمایت شما همیشه به معنای تداوم راه است و هیچ سیاست مدار ، نویسنده ، شاعر یا گوینده و خواننده و نقاش و یا هر آن کس که با شوق مردم و برای مردم قدم برمی‌دارد ، نمیتواند بی‌ شما ادامه ی راه دهد !... بر عکس آنچه نظام جمهوری اسلامی که قدرت و شخصیت ملی‌ را از مردم ما گرفته و می‌خواهد آنها را بنده و اسیر خود سازد ! واژه ی ملت و مردم یعنی‌ قدرت ! یعنی‌ ضمانت ! یعنی‌ هنگامی که دست در دست هم گذاشته شود چیزی به نام جمهوری اسلامی وجود خارجی‌ نخواهد داشت !،،، این همگام شدن ما با یکدیگر برای نابودی این نظام ضد بشری سپاس فرزندان ما و آیندگان را برای ما به ارمغان خواهد آورد و افتخار آنان به نیاکان خود را ،،، در این هدف مشترک دست در دست هم نهیم تا به نخستین پله ی آزادی برسیم و از سیاه چال این نظام خارج گردیم ،،،  فراموش نکنیم اگرچه ما با هم بسیار تفاوتها داریم با نظر‌ها و عقاید گوناگون! اما بی‌ یکدیگر انسانهای تنهایی‌ هستیم که هرگز معنا و مفهوم ملت را نخواهیم درک کرد و هرگز لذت عضو یک ملت بودن را نخواهیم چشید !
از سالها پیشتر سعی‌ بر آن داشته و دارم که انسانها را آنگونه که هستند با همان شخصیت و باوری که در گفتار و کردارشان نمایان است و با همان وابستگی‌های مذهبی‌ و حزبی که بدان تعلق دارند بپذیرم ، البته فقط و فقط با یک شرط و آن شرط هم این است که به اصول انسانی‌ و اجتماعی پایبند باشند ،،، باور دارم که اگر ما تنها همین یک شرط را در نظر گرفته و به آن ایمان بیاوریم خود به تنهایی‌ کتاب قانون اجتماع را به درون ذهن و قلب خود وارد کرده ، خوانده و آنرا جزیی از باورهای قرار خواهیم داد
در این صورت هر یک از ما پلیس درون خود خواهد بود و این قانون انسانی‌ و اجتماعی را چهارچوب گفتار و عملکرد خود قرار خواهد داد ، بی‌ آنکه مجبور باشیم برای مثلا هفتاد میلیون ایرانی‌ هفتاد میلیون پلیس هم استخدام نماییم  ! کاری نظام جمهوری اسلامی با کمال میل انجام میدهد و انسانهای این کشور را آنچنان گوناگون جلوه میدهد و هر بخش را به جان آن بخش دیگر می‌‌اندازد تا هیچ یک از انسانهای این کشور به فکر دست نهادن در دست دیگری نیفتد! و اینچنین ملتی باشیم که هر یک در تنهایی‌ خود بسر بریم و در تنهایی‌ خود نیز چشم از جهان برگیریم ، چرا که وحشت از آن خواهیم داشت که مبادا خطا کنیم و اسیر ترکه ی پلیس گماشته شده از سوی جمهوری اسلامی گردیم ! آخر این نظام هر گروه را جاسوس و خبر چین آن گروه دیگری ساخته است تا ما همواره از هم وحشت داشته باشیم ، سکوت کنیم و لب از لب نگشاییم!
بهایی بد و مشرک است ، کمونیست بی‌ دین و بی‌ خداست ، سنی اصلا مسلمان نیست ،مسیحی‌ نجس است، زرتشتی گبر است و مجوس ! زن نیمی از مرد است ! و مرد نه تنها بسیار بیشتر از زن ارزش و حق دارد که حتی صاحب آن هم هست ، شیعه ! آن هم فقط شیعیانی که با ما هستند و مؤمنانه بی‌ هیچ سوال و چون و چرائی به اوامر ما گردن می‌‌نهند خودی هستند و لیاقت زندگی‌ در این سرزمین را دارند!
در اردوگاهای کار هیتلر یهودیانی که تمایل به همکاری با سربازان هیتلر را داشتند و حاضر بودند کارهای کثیفی را انجام دهند که حتی سربازان هیتلر هم از انجام آن شرمشان می‌‌آمد ، این موقعیت را بدست می‌‌آوردند که بر یهودیان دیگر امر و نهی کنند و غذا یی بهتر از آنان داشته باشند و خوابگاهشان کمی‌ بهتر از آنان باشد
همین حالت اما در یک کشور به نام ایران تدارک دیده شد و سرتاسر این سرزمین پهناور به اردوگاه کار خمینی تبدیل گشت و بعضی‌ از ما که شوربختانه تعدادمان اندک هم نبود یکشبه تمام باورهای ملی‌ و اجتماعی و انسانی‌ خود را به کناری زده و بنده ی بی‌ چون و چرای مردی گشتیم که آمده بود تا نه فقط این سرزمین را و این فرهنگ را و این مردم را نابود سازد که آمده بود تا انسانیت را بمیراند ،،،،
حال اما ۳۲ سال از آن روزگاران می‌گذرد و ملت ما و نسلهای جوان که حتی آن زمان در قید حیات هم نبودند پا به هستی‌ نهاده و با میلاد خویش خویشتن را گرفتار در بندی دیده است که حتی ذره‌ای در بوجود آمدنش هم نقشی نداشته ، اما حالا محکوم به پرداخت آن است ! آن هم با جان و زندگی‌ خود ،،، و حال سوال من از تک تک شما عزیزان این است : آیا زمان دگرگونی فرا نرسیده است ؟ آیا تجربیات تلخ و خونین این ۳۲ سال این مهم را به ما یاد آوری نمیکنند که تا برنخیزیم و دست کم در این هدف والا با یکدیگر همگام و متحد نشویم هرگز به مقصد نخواهیم رسید ؟ و آیا می‌خواهیم این سرطان اجتماعی که در زمان ما و حتی با همیاری عده‌ای از ما پا به هستی‌ نهاد آنقدر وسعت بیابد که چندین نسل را در خود ببلعد ؟  نگوئیم که ما بی‌ تقصیر بودیم ! نگوئیم که ما از همان آغاز انقلاب با این مرام و اندیشه مخالف بودیم ! نگوئیم که ما در خانه ماندیم و با کسانی‌ که در خیابانها برای آمدن این شیطان بزرگ نره‌ها میکشیدند همراه نگشتیم !! بلکه از خود بپرسیم : برای نیامدن این شیطان بزرگ چه کردیم ؟ و برای رخ ندادن این اتفاق میهن سوز چه قدمی برداشتیم !؟ چرا که امانوئل کانت فیلسوف اخلاق که آلمانی‌ هم هست میگوید: ما تنها مسٔول کاری که انجام میدهیم نیستیم ! بلکه مسٔول کاری که باید انجام بدهیم و آنرا انجام نمیدهیم هم هستیم !! به امید بیداری و حرکت به سوی آزادی روح از بندهای هر چه که مانع رسیدن انسان به تکامل است ! چنانچه مولوی بزرگ میفرماید: از پای بگسل هر زنجیر بجز زنجیر عشق !
---------------------
می‌بینید ؟ یک دعوت ساده به یک برنامه ی رادیویی ساده‌تر چگونه به کجاها کشیده میشود ؟
خوشحال میشوم شما عزیز را در میان شنوندگان خود داشته باشم و حتی در صورت تمایل جزو عزیزانی باشید که با تماس تلفنی نظرات خود را به گوش دیگران برسانید .
برای شنیدن رادیو صدای ایران میتوانید به آدرس زیر و برای آمدن روی خط با این شماره تلفن تماس بگیرید
www.kriht.com
۰۰۱-۲۸۱-۲۸۸۰۰۳۰
 ۰۰۱-۲۸۱-۲۸۸۱۹۳۰
پاینده باشید سروران ارجمندم 
مجید رحیمی ۱۲ ژانویه ۲۰۱۲ مونیخ

No comments: