Sunday, April 10, 2011



!! آقای اوباما ! حالم از شما به هم میخوره


!آقای اوباما ! جناب پرزیدنت آمریکا

بی‌ شک من تنها کسی‌ نیستم که اینچنین از شما و تصمیمات اشتباه و گاه ضد بشری شما سرخورده و ناامید هستم ! اما شاید نخستین کسی‌ باشم که میگویم نه تنها از شما بلکه از خودم هم حالم به هم می‌خورد ! چرا که شما را ناجی این جهان میدانستم و پیوسته سعی‌ بر آن داشتم تا دیگرانی را که کمی‌ شک در این دیدگاه داشتند آنچنان از اینکه شما کورش زمان هستید مطمئن سازم که هیچ‌گاه نمیتوانستم باور کنم که نام شما حسین است !! آری شما حسین اوباما هستید و باید هم بتوانید گاهی‌ تقیه کنید ! مگر تقیه کردن کار نیاکان شما نبوده است ؟


حالم به هم خورد از گفتار شما در نوروز بعد از حرکت بزرگ ملت ایران که شما در تلویزیون ظاهر شدید و به جای تبریک گفتن به ملت ایران و امید دادن به آنها با سران رژیم ننگین جمهوری اسلامی که سلف شما آنها را به قدرت رساندند صحبت کردید !! اما پاسخ آنها به شما فقط چند عدد تًف بود ! شاید حقتان بود !! اما من و بسیاری چون من باز خود را فریب دادیم و گفتیم : نه ! ایشان منظورش این نبود و آن بود ! و در حقیقت آنچه را که آرزویمان بود باور کردیم و نه آنچه از سخنان شما برمی‌ آمد ... آخر من شما را کورش زمان لقب داده بودم و نمیتوانستم به این سادگی‌ بخود بقبولانم که شما کجا و کورش کجا ؟... کورش راستگو بود ! و شما نیستید ... کورش انسان‌ها را ارزشمند میپنداشت و شما چنین نمی اندیشید !... کورش برای آزادی ملتها لشکر کشی‌ میکرد و آنها را بی‌ هیچ چشمداشتی برای نفتشان آزاد میساخت ! اما شما بی‌ نفت مرگ را در پیش چشم خود می‌بینید ! پس برای بدست آوردن این نفت حاضرید همه کاری بکنید ! کورش اجازه نمیداد که سربازانش به مال و جان و ناموس مردم کوچکترین نظری داشته باشند ! شما نگاه کنید که سربازان شما در عراق و افغانستان چه کرده و میکنند ! و شما در برابرشان چه کرده و می‌کنید ؟


آقای اوباما ! ۳۲ سال پیشتر که در ایران انقلاب رخ داد سلف خلف شما جیمی کارتر با سندی که به تازگی در دسترس همگان قرار گرفته مشخص گردیده که وی ۱۵۰ میلیون دلار به آقای خمینی در پاریس کمک مالی کرده است ! ایشان یعنی‌ آقای کارتر امروز استخوان‌هایی‌ متحرک بیش نیست و بسیاری از دیدن چهره ی ایشان به دل درد و استفراغ دچار میشوند !! باید بگویم همین حالت را هم من نسبت به شما دارم وقتی‌ دیدم شما در برابر حمله ی نیروهای وحشی عراقی به قرارگاه اشرف در چند بار گذشته هیچ توجهی نکردید و این موجودات وحشی را از محلی که شما طبق قول و قرارتان موظف به حفاظت و حمایت از آن هستید دور نساختید تا آنها در روز هشتم آوریل آنچنان هیتلروار به عده‌ای بی‌ سلاح و بی‌ پناه حمله نکنند و چنان به خاک و خونشان نکشند ! چرا که اگر حتی دولت مزدور عراق این عده را دستگیر کرده و به اعدام محکوم میکرد باز هزار بار گناهش کمتر از این عملی‌ بود که این وحشیها در روز هشتم آوریل ۲۰۱۱ به انجام رساندند ! اما بدتر از همه ننگ آن بر پیشانی شما هک است که دولتی که با حمایت شما بر مصدر قدرت در عراق نشسته است فرمانبر حکومت ملایان در تهران است !! آیا ننگی از این بالاتر میشد گریبان شما را بگیرد ؟


و اما آقای اوباما ! شما سکوت کردید و حتی یک هزارم نوع صحبتی‌ که در مورد قذافی بیان کردید در باره ی این جنایت که قربانیانش میبایست زیر حفاظت شخص شما باشند بکار نبردید !! شما مسئول هستید ... و در ادامه ی سکوت نه تنها همدست مجرم که حتی خود مجرم خواهید بود ! و آیندگان همین احساسی‌ را که اکنون من نسبت به شما دارم نسبت به نام شما خواهند داشت ! حال خود بگویید آقای اوباما : آیا حق من و ما و آیندگان نیست که حالمان از شما به هم بخورد ؟


بیش از سه دهه است که این مردان مورد حمایت شما در کشورم ایران میکشند ، نابود میسازند و اموال این سرزمین را به تاراج میبرند و حیف و میل میکنند و به جیب شما می‌ریزند و شما هم خشنود از این بریز بپاشها سکوت خود را در پشت فریاد‌های ظاهری پنهان میسازید تا هم ما امید واهی داشته باشیم و هم نظام ننگین جمهوری اسلامی سر کیسه را بیشتر بگشاید ... در این سه دهه اما ده‌ها هزار که شاید صدها هزار انسان آزاده و شجاع جان باختند و خانواده هاشان آوره ی جهان شدند و شما به لاس زنی‌ هاتان با این جنایتکاران ادامه داده و می‌دهید

----

ما اما باز به راه خود ادامه میدهیم و همچنان که هرگز نترسیدیم ، در این ۳۲ سال بر ضد دست نشاندگان دولتهای پیشین کشور شما جنگیدیم ، کشته و زندانی دادیم و عده‌ای هم گریختیم ! اما سکوت نکردیم و سر در زیر برف فرو نبردیم ! اکنون هم سکوت نمی‌کنیم و آنچه را که گفتنیست بر زبان می‌‌آوریم ! حتی اگر گرفتار سربازان گمنام امام زمان شما بشویم !! آخر این نام حسین را داشتن باید هم سودی داشته باشد برای شما و آن سود هم از تهران توسط امداد غیبی همواره می‌رسد ! آقای اوباما رئیس جمهوری ایالت متحده ی آمریکا !! آیا حرفهایم مفهوم بودند ؟ پس اگر حرفهایم مفهوم بودند از پزشک مخصوص تان بپرسید که آیا یک قرص ضد تهوع در بساط دارد ؟

اگرچه باید بگویم با ادامه ی این کارها و این سیاست شما محتاج خروار خروار چنین قرص‌هایی‌ هستید ! مگر نمیبینید که هر روز مردم بیشتری چون من حالشان از شما و سیاست شما به هم می‌خورد ؟

مجید رحیمی - مونیخ



No comments: