Thursday, March 24, 2011

!! پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب شکوهمند اسلامی به ملت مسلمان و انقلابی ایران


http://www.twitvid.com/3SXXJ
آدرس فیلم پیام پیشوا

این آقای رهبر به جای تشکر از پزشکان و پرستارهایی که در بیمارستانها جان انسانها را نجات میدند و یا ماموران آتشنشانی و پلیس راهنمایی‌ رانندگی‌ که جاده‌‌ها را امن نگاه میدارند ! از ماموران خود تشکر می‌کند !! این حرف در این زمان که خاورمیانه در گرمای دموکراسی خواهی‌ میسوزد چه معنایی دارد ؟ ضمن آنکه این حرکتهای ملتهای منطقه از همین کشور و از دولت سری همین ملت ایران آغاز گردیده که برای رسیدن به آزادی هزاران عزیز را هم قربانی کرده است که نام این هزاران با نام ترانه‌ها ، سهراب‌ها ، محمد مختاری‌ها و نداها برده میشود !! اما رهبر انقلاب البته شکوهمند ، فقط پاسداران و بسیجی‌‌ها و خانواده‌های آنان را به عنوان ملت میشناسد و مابقی جاسوسان دشمنان ایران ( بخوانید رهبر ) هستند که موقتا در این سرزمین زیست میکنند تا روز کشته شدنشان برسد !! این آقای رهبر تلخی‌ نوروز را در کام خویش نه به حرکتهای زیبای آزادیخواهی ملت ایران منسوب می‌کند که آن را بر گردن رفتار دولتهای بحرین ، یمن ، و لیبی با ملت خویش میگذارد ! اما شاید این جناب رهبر فراموش کرده اند که همین دولت لیبی‌ و همین سرهنگ قذافی بود که به این ایشان و انقلاب ایشان کمک‌های بسیاری نمود و خود حضرت خامنه‌ای و همین اوخر احمدی نژاد با چه شوقی به پابوسی قذافی رفتند و عکس‌ها گواهی میدهند که برای در کنار قذافی نشستن در پوست نمیگنجیدند !! و حالا قذافی برای شما شد بد ؟ عجب نامردهایی هستید که همکار و رفیق خود را در بزنگاه تنها میگذرید !!! این آقای رهبر چون همیشه کارهای این دولت و این نظام را ستوده و با استناد به دانشگاه‌های خارج !! حالا کدام خارج ؟!! تائید و تاکید میکنند که این نظام %۱۱ علم بوجود آورده است !! یعنی‌ این هفت کشور صنعتی جهان به علاوه ی روسیه و چین که امروز مادر و نامادری صنعت ایران هستند هر کدام فقط %۱۰ در به قول ایشان بوجود آوردن علم سهم داشته باشند باز هم %۱ کم می‌‌آوریم !!! چون آنها با هم %۹۰ میشوند و ایران به تنهایی %۱۱ !! و خوب ایران رهبر آنها هم هست ! چون ایشان رهبر معظم هستند ! غیر از این است ؟؟

البته در جملات بعدی میگوید: آنچه که من در مجموع احساس می‌کنم کشور ما در جاده ی پیشرفت و تعالی به حمدالله حرکت خوبی رو آغاز کرده است !! آقا بعد از ۳۲ سال تازه آغاز کرده است ؟؟ پس این حرفهای این ۳۲ سال جفنگ بوده ؟
شماها که از نخستین روز انقلاب حتی به کرهٔ ی ماه هم دست پیدا کرده بودید و آقای خمینی رو اونجا کاشته بودید !! دیگه الان باید از مریخ و زهره هم گذشته باشید که !! ملتهای جهان با %۱۰ رفتند و به مریخ رسیدند ! اما شماها با این %۱۱ و حمایتهای امام زمان و شخص الله هنوز در این گیر کردید که با کدوم پا بریم به توالت؟
و موی پری چطور زیر روسری باشه و به وقت زلزله حسنی باید بپاد
که روی عمه ش نیفته ؟؟
یعنی‌ تازه با این %۱۱ آغاز کردید ؟ عجب آغازی !! چون الان دیگه خیلی‌ دیره ... شماها به آخر خط رسیدید ... برید بعد از عید بیائید ... چون الان جوونها تو خیابونها میخونند :
دروغ در جان شماست
تقییه ایمان شماست
ای قوم ظالم بشنوید
آغاز پایان شماست

این آقای رهبر در کنار تمام این زیاده گوییها که بهار را باهار میگوید ضمن آنکه یادش میرود از حرکت زیبای ملت سوریه نامی‌ ببرد اما یک جمله را درست گفت: که خاورمیانه در این دهه‌ای که در آن هستیم به عدالت خواهد رسید!!
مجید رحیمی - مونیخ

No comments: