Wednesday, April 23, 2014

یک گلایه‌ از دوستان و اوپوزیتسیون!!
یک گلایه‌ای که من از دوستانم چه در اوپوزیتسیون و چه در همین فیسبوک دارم اینه که ندانسته آب به آسیاب جمهوری اسلامی می‌ریزند!! 
چرا که موضوع رو حزبی و گروهی می‌بینند و هر کس سعی‌ در این داره که نام و فریاد افراد حزب خودش رو به گوش دیگران و جهانیان برسونه، 
حالا چه موضوع شکنجه در زندان باشه و چه موضوع بی‌ خبری از زندانیان یا کشته شدن مخالفان بدست نیروهای جمهوری اسلامی... 
جمهوریخواه فقط از افراد خودش نام میبره و سلطنت طلب و مجاهدین و احزاب و گروه‌های دیگه هم به همین منوال... این کار به نظر من همون نکته‌ای هست که جمهوری اسلامی آرزو داره! یعنی‌ آپارتاید! یعنی‌ جدایی!... 
این عزیزان که در زندان‌های جمهوری اسلامی هستند یا در هر نقطه‌ای که بر ضدّ این نظام ضد بشری می‌جنگند، پیش از حزبی و گروهی نگاه کردن این ماجرا‌، برای ملت ایران و برای آزادی این ملت می‌جنگند!! 
پس خواهش می‌کنم اگر می‌خواهید از زندانیان و حقوق آنها دفاع کنید موضوع را حزبی نفرمایید! خواهش می‌کنم با این کار به جمهوری اسلامی کمک نکنید و به این نظام وام ندهید!!... 
برای این کار دست بوس تک‌ تک‌ شما سرورانم هستم!! 
مجید رحیمی ۲۳ آوریل ۲۰۱۴ مونیخ

No comments: