Monday, September 24, 2012

اکبر کاکو ما رو خر گیر آوردی ؟
مهدی هاشمی رفسنجانی‌ با سلام و صلوات از منزلش در لندن زیر نظر چهارصد تا دوربین و خبرگزاریهای بزرگ جهانی‌ خارج شد تا به فرودگاه رفته و در آنجا به دبی و از دبی که خبرنگار بی‌ بی‌ سی‌ انتظارش را می‌کشید از جلو دوربین رد شود و فقط این جمله را بگوید : من حرفام رو تو ایران میزنم ! و سپس وارد تهران شود ! که گویا در آنجا نماینده ی دادستانی او را تفهیم اتهام کرده است ! و فردای آن روز وی بازداشت گردیده و روانه ی زندان اوین میگردد !....
جالب است که پدر در موقع خداحافظی در ویدئویی مبتدی ! سوره ی سفر را مانند آیه ی یاسین در گوش پسر می‌خواند !!
اما جالبتر آنکه همین پدر جان گویا به فرزند دیگرش گفته است : هیچ فرقی‌ مابین فرزند من و مردم نیست !!
کاش میشد دست کم یک مورد را بدانیم که چه کسی‌ در طول این ۳۳ سال اینگونه بازداشت شده است ؟!!
بخدا من خودم هم حاضرم اینطور بازداشت شوم و زیر نظر دوربینها روانه ی زندان اوین گردم !!
اکبر کاکو ما رو خر گیر آوردی ؟!!
 پس شعر کوتاه زیر رو بخون و برای خودت ترجمه کن !!
من که حاضرم یه دستم رو بدم که آقا مهدی رو حتی تو زندان از سرشون هم پایینتر نذارن !!
---------------------
---------------------
جهان پر شد که مهدی رفت زندان
چه زندانی؟ که زندانبان پدر بی‌
بپا کرده هیاهویی که گویی
هنوز هم ما و من نادان و خر بی‌
چپاول کردن اموال مردم
مگر جرم است و دوران دگر بی‌ ؟
به زندان میرود تا بیگناهی
شود ثابت و نام این هنر بی‌ !
ابی جان یک ترانه‌ای بخوان و
بگو این کارشان تنها ضرر بی !!

مجید رحیمی ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۲ سان فرانسیسکو

No comments: