Friday, September 14, 2012

هشدار جدی به دولت کانادا !!
و قابل توجه ایراندخت مبارز نازنین جم!....

کاری که دولت کانادا البته با کمی‌ تاخیر چندین و چند ساله انجام داد و آشغال‌های جمهوری ننگین اسلامی را از کشورش بیرون انداخت و رابطه ی خود را با این نظام تروریست و تروریست پرور قطع نمود ، کاری‌ست قابل ستایش که دیگر کشورها باید آنرا سر مشق خود قرار دهند .
اما این کار زیبا دلیلی‌ بر آن نیست تا این دولت کانادا هر اشتباه یا کار عمدی را در پناه آن قرار دهد و در کنار رسوا نمودن این نظام ننگین حاکم بر ایران ملت ایران را هم در جهان بدنام نماید .
در امر دیپلوماتیک انتخاب واژه‌ها و جمله بندی‌ها و چگونه بیان کردن آن جملات مبحثی بس جدی و حیاتی‌ است که سیاستمداران نمیتوانند از رعایت آن غافل شوند ، مگر آنکه افرادی چون سران نظام وحشی جمهوری اسلامی باشند که آنهم وضع‌شان مشخص است.
اما در این راستا دولت کانادا نه نظام و دولت جمهوری اسلامی را که ایران را عنوان کرده است ! و این به هیچ وجه مورد پسند و پذیرش هیچ ایرانی‌ آزاده و طالب نابودی  جمهوری اسلامی نیست
این مورد حیاتی و این اشتباه فاحش به این نظام سودجو که از مورد استفاده قرار دادن هیچ چیز روی گردن نیست این فرصت را میدهد تا با برگرداندن آن به سوی ملت به بسیاری از مردم ایران این معنی‌ و مفهوم را تفهیم کند که این دولت‌ها همه بر ضد ایران و تمامیت ارضی آن هستند و خواهان نابودی این کشور و این ملتند.
چه دولت کانادا و هر دولت دیگری که می‌خواهد قدمی‌ در راستای آزادی بردارد موظف است ملت ایران و دولت آنرا از هم تمیز دهد و آنرا در جملات خود نمایان سازد بگونه‌ای که این نظام سودجو نتواند هیچگونه استفاده‌ای از آن بر ضد آزادی و بر ضد ملت ایران ببرد .
ما از دولت کانادا و همینطور از خانم نازنین جم که براستی در چند هفته پیشتر جمله ی زیبائی در اخراج این خانه اوباش به نام سفارت بیان کردند ، می‌خواهیم که هرچه زودتر این جملات را تصحیح نموده و به گوش ملت ایران برسانند .
پاینده باد آزادی ، پاینده باد ارتش آزادی بخش جهانی‌ و پاینده باد هر کسی‌ که در هر جایگاهی‌ به خاطر آزادی می‌جنگد و این مقوله ی زیبا و انسانی‌ را میستاید.
مجید رحیمی ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۲ سان فرانسیسکو
 

No comments: