Friday, September 28, 2012

نگاهی‌ به پشت پرده ی حمله به سخنگوی جمهوری اسلامی در نیویورک !
آقای میهمان پرست ! یک جوالدوز به دیگران و یک سوزان به خودتان بزنید !!
برای به عقب راندن یک تراژدی ، یک تراژدی پر سر و صدا ولی‌ کنترل شده بیافرین !! این روند همیشه دکترین نظام جمهوری اسلامی بوده است!
رامین میهمان پرست که به عنوان سخنگوی وزارت خارجه ی جمهوری اسلامی همراه گله ی ۱۵۰ نفری تیم احمدی نژاد به آمریکا سفر کرده بود در محاصره ی عده‌ای از مخالفان جمهوری اسلامی قرار گرفت و مورد فحاشی واقع شد .
این واقعه اگرچه دل ده‌ها میلیون ایرانی‌ را شاد نمود اما نکاتی‌ هم در پس پرده دارد که اکنون تا حد توان به آن نکات می‌پردازیم.
چنانچه می‌دانیم هنوز ساعاتی از حادثه ی دلخراش سینما رکس آبادان در سال ۱۳۵۷ نگذشته بود که آقای خمینی از عراق اطلاعیه‌ای صادر نمود و دقیقا این جنایت را بر گردن شاه انداخت !.... بعد از انقلاب مشخص شد که کار ، کار خود آخوندها بوده و آقای خمینی هم از آن بی‌ اطلاع نبوده است ! و هدف از این کار همراه کردن این شهر بسیار مهم با روند ناا آرامیها بوده است !... و شاید آن اطلاعیه هم پیش از وقوع این حادثه نوشته شده و آماده گردیده بود.....
این را بدان خاطر یاد آوری نمودم تا با ذات این مردان الله آشنا شویم و فریب ناله‌ها و گفتارشان را نخوریم !! چرا که آقای میهمان پرست بلافاصله بعد از این رویداد در نیو یورک از همان نخستین دقایق نام منافق ( مجاهدین خلق ) را به تکرار بر زبان آورد و تاکید دارد که این کار کار این تروریست‌هایی‌ بوده است که دولت آمریکا می‌خواهد آنها را از لیست تروریستی خارج نماید !!
اینجا اما آقای میهمان پرست سخنگوی وزارت خارجه ی دولتی که به عنوان دشمن‌ترین دشمن آمریکا و غرب خود را به جهان معرفی‌ کرده به یکباره آمریکایی دوست میشود و اعلان می‌دارد که در ضمن این منافقین پیش از انقلاب هم علیه مستشاران آمریکایی در ایران اقداماتی کرده بوده اند !! و سپس از دولت و پلیس این کشور یعنی‌ آمریکا گله می‌کند که بیتفاوت آنجا ایستاده بوده و واقعه را نظاره میکردند و هنگامی که هجمه سنگین شد آنها وی را از محل حادثه دور ساختند !! و به دولت آمریکا یاد آوری می‌کند که وظیفه ی حفاظت از دیلوماتها را این دولت بر عهده دارد و اجازه ی چنین حرکتی‌ شایسته ی میزبان نیست !!...
در این مورد اجازه بدهید پس از یک قهقهه ی بلند به ادامه ی سخن بپردازیم و سپس به این نظام و ایادی آن این جمله را بگوئیم که نظام هنوز سی‌ و سه سال بیش ندارد و برای آلزایمر گرفتن کمی‌ زود است !!
چرا که همین نظام جمهوری اسلامی و همین آقای میهمان پرست بر خلاف نام خود بدترین رفتار را با دیپلوماتهای غربی در طول این سی‌ و سه سال داشته اند ! از گروگانگیری سفارت آمریکا در تهران بگیریم تا به بازداشت کارکنان سفارت خانه‌ها و همینطور حمله به سفارت انگلیس و محل مسکونی آنها در پایتخت اسلامی خود و لیست طول و دراز ولی‌ ننگین این نظام بر آماده از سوی الله و با حمایت امام زمان ! البته به ادعای خود این افراد فعلا بر مصدر قدرت !!
با تکرار و تاکید این جمله از سوی سخنگوی وزارت خارجه ی جمهوری اسلامی و بعضی‌ روزنامه‌های وابستهٔ به نظام که این کار فحاشی به آقای میهمان پرست کار سازمان مجاهدین خلق بوده است این شک در من بوجود آمد که شاید ( شاید اصلا این کار خود ایادی این نظام بوده است ) تا به هر طریق که میشود جلوی خارج شدن این سازمان از لیست تروریستی را در آمریکا بگیرند !!!
نگاهی‌ به پس پرده ی فحاشی به فائزه رفسنجانی‌ توسط اراذل اوباش حزب الله که با نقشه و بازی خودشان و پدر خوانده بوده است ! و همینطور ده‌ها و صدها دست از این مورد ، دیگر به سادگی‌ فریب این فریبکاران اثر نمی‌گذارد و این درسها را به ما آموخته است که نخواست این دروغ گویان را باور نکنیم تا ثابت به حقیقت آنچه که می‌گویند بنمایند !
اینها خودشان بخوبی می‌دانند که چه درصدی از مردم با دیدن این صحنه شاد میشوند و لذت میبرند که پیش بیعانه پرداخت شد تا پرداخت اصلی‌ در ایران و در زمان خود مانند کاری که با سرهنگ قذافی شد صورت بگیرد ! به همین خاطر گمان میکنند با این دروغ میتوانند یک تیر و دو نشان بزنند ! یعنی‌ هم من خروج سازمان مجاهدین از لیست تروریستی آمریکا گردند و هم به مردم ایران این امید واهی را بدهند که شما لازم نیست جان خود را به خطر بیندازید چرا که در خارج از کشور هستند بسیار کسانی‌ که برای شما میجنگند و بزودی می‌‌آیند و شما را آزاد میسازند !!!
به گمان من این کار سازمان مجاهدین نبوده است ، البته اگر افراد این سازمان می‌خواستند و دست به چنین کاری میزدند مطمئنا آقای میهمان پرست با چند بادمجان در پای چشم راهی‌ تهران میشد تا یک میرزا قاسمی جانانه برای رهبر پخت نماید ! که البته سیر آن هم احمدی نژاد می‌بود !
در هر صورت اینکه باید هشیار بود و فریب این از خدا بی‌ خبران دروغ زن را باور ننمود .... حال چه افراد سازمان مجاهدین یا منافقین یا سلطنت طلب‌ها یا هر کس دیگه‌ای که بوده باشد ! من تحسینشان می‌کنم که ضمن چشاندن مزه‌ای از طعم آخرین دقایق عمر سرهنگ قذافی به این آقای بت پرست کار را به خشونت نکشانده و فرق میان خود و افراد حزب‌اللهی و اراذل اوباش این نظام را به جهانیان نشان دادند !! ضمن آنکه باور دارم که پلیس آمریکا هم زیاد بدش نمی‌‌آمد اگر میدید کسی‌ یکی‌ دو سیلی‌ به این آقای سخن گو مینواخت !! آخر این نظام تا توانسته در جهان دشمن برای خود کاشته !! و من نمیدانم بدین ترتیب چگونه اینها میخواهند بر جهان حکم برانند ؟؟؟
فراموش نکنیم که همین چند هفته پیش دولت کانادا درست به همین خاطر که دولت حاکم بر ایران تروریست است ، رابطه ی دیپلوماتیک خود را با آن قطع نمود و چه کار بسیار زیبائی هم کرد که باید سرمشق دیگر کشورها در جهان گردد!!
مجید رحیمی ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۲ سان فرانسیسکو

No comments: