Wednesday, July 25, 2012


یاران اگر با این موارد موافق هستید در پخش آن و رساندن صدای ملت در بند و گرفتار ایران به گوش ملت بزرگ سوریه کوشاتر باشید .... 
خداوند آزادی یاور همه ی کسانی‌ است که در راه آزادی قدم میگذارند و با فداکاری نشان میدهند که لایق رسیدن به این هدیه ی زندگی‌ هستند ! 
------------------------------
۱- ما حمایت نظام منحله ی جمهوری اسلامی حاکم بر کشورمان ایران از دولت و رئیس جمهوری جنایتکار سوریه بشار اسد که چون نظام اسلامی ایران شهروندان خود را قتل و عام می‌کند محکوم مینمائیم ! 
۲- ما از مردم سوریه پوزش خواهی‌ می‌کنیم که این نظام اسلامی از جانب ملت ایران از مشتی قاتل و جنایتکار که هم پالگی‌های خود اینانند بر ضد ملت سوریه حمایت می‌کند و نیرو برای کشتار مردم آزاده سوریه به آن کشور اعزام میدارد ! 
۳- ما از مردم سوریه می‌خواهیم که این جنایات این نظام اسلامی حاکم بر ایران را به حساب ملت ایران نگذارد و به این جانیان با این اعمال زشتشان این اجازه را ندهد که دوستی و رابطه ی بسیار خوب آینده ی دو کشور در فضایی آزاد را تحت تاثیر قرار دهند و ما دو ملت را از یک دوستی و برادری متقابل باز دارند ! 
۴- ما به مردم آزاده ی سوریه قول میدهیم که در فردای آزاد ایران تک‌ تک‌ کسانی‌ که به عنوان شهروند ایرانی‌ دستشان به خون شهروندان سوری آغشته است به دادگاه کشانده و بدست قانون خواهیم سپرد تا هر آنچه  قانون تصمیم گرفت مجبور به تحملش گردند !! 
۵- ما از ملت سوریه سپاسگزاریم که راه و رسم چگونه ایستادن در برابر ظلم را به ما آموخت و  تجربه ی ملت ما که همانا چگونه برخاستن بود را پس از دیگر کشورهای عرب بکار بست و اکنون که در آستانه ی پیروزی است این احساس زیبا را به ملت در بند ما هدیه می‌کند که ایرانیان هم نقشی‌ در آزادی سوریه و دیگر کشورهای عرب دارند ، چنانچه دیگر کشورهای آزاد گشته از چنگ دیکتاتورهایشان در آزادی فردای ایران شریک خواهند بود !
۶- ما به دولتهای چین و روسیه اخطار میدهیم که خود را بیش از پیش در چشم ملت ایران و سوریه و دیگر ملتهای جهان حامی‌ جنایتکاران معرفی‌ نکنند و دست از حمایت این دو دولت ضد مردمی و خون آشام بردارند و این حمایت را به دلیلی‌ بر رابطه ی بد برای آینده این کشورها که میتوانند در صلح و دوستی با یکدیگر زیست کنند تبدیل ننمایند! 
۷- ما از ملتهای کشورهای چین و روسیه میخواهیم که مانع حمایت دولتهای خود از این دولتهای جنایتکار ایران و سوریه شوند و راه را برای دوستی ملتها برای بعد از این دولتها باز نگه بدارند .... چرا که دولتها می‌‌آیند و میروند ولی‌ این ملتها و کشورها هستند که باقی‌ میمانند و مورد مهم دیگر تاریخ است ... پس تاریخ را باید که ملتها بدست گیرند!
---------------
پاینده باد آزادی ! 
پاینده باد راه کسانی‌ که برای آزادی برمیخیزند و حتی جان خویش در این راه میدهند اما اجازه نمیدهند که تا شب پرستان برای همیشه ملت را در سیاهی و جهل نگه بدارند !! 
سرباز گمنام جبهه ی نور و  آزادی
مجید رحیمی  ۲۵ جولای ۲۰۱۲ ناکجا آباد


2 comments:

زری said...

مجید گرامی مطلب خوبیست ولی اگر درفیس بوک بگذاری دیگران شعر میکنند منتشر میشود . پیروز باشی

Unknown said...

... درود بر شما زری جان

سپاس از رهنمایی و توجهت به مطالب این صفحه ، حتما این کار را خواهم کرد .... پاینده باشید و به امید رسیدن به روز آزادی ایران و حفاظت از آن