Monday, July 23, 2012


جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران علیرضا تنگسیری گفته است :
ما تنگه هرمز را نمی‌بندیم!!
--------------------
خبر را که خواندم برای دقایقی فقط خندیدم !! 
آخر چه کسی‌ نمی‌داند ؟ 
که این نظام پوشالی خود بهتر از هر کسی‌ میداند که تاریخ مصرفش به پایان رسیده و کوچکترین خطا آخرین خطایش خواهد بود !! 
چه کسی‌ نمی‌داند ؟ 
که اگر آمریکا و انگلیس و حتی اسرائیل اگر به اینها فرصت دهند تا با پا به دستبوسی آنها برسند ، اینها با سر به پابوسی آنها خواهند رسید !!
چه‌کسی نمی‌داند ؟ 
که دوران اینگونه نظامها و اینگونه افکار در جهان به پایان رسیده و آورندگان اینها خود تصمیم به بردنشان دارند ولی‌ این اراذل اوباش حکومتی چنان قدرت زیر زبانشان مزه کرده که نمی‌خواهند باور کنند که "این تو بمیری از آن تو بمیریها" نیست و آقای جهان هر خری که هست اینها را مضر برای اهداف دیگرش میداند و می‌خواهد که اگر توانایی تطبیق دادن خود را ندارند و نمی‌خواهند که به روز بشوند یا باید دم بر کول گذاشته و از صحنه خارج شوند و یا هم سرنوشت صدام و قذافی و در حالت بهترش مبارک و آنهای دیگر شوند!! 
خبر را با هم دوباره بخوانیم و بخندیم .....
اما فراموش نکنیم که نرخ این خنده بسیار بالاست چرا که هم اکنون هزاران تن از آزادگان سرزمینمان در چنگال این جانیان در سیاهچال‌ها بسر میبرند و قلب مادران و پدران نداها ، سهرابها ، فرزادها ، شیرینها ، ترانه‌ها و هزاران هم میهن دیگر خون آلوده در انتظار شکوفایی خون فرزندان خویش چشم به راه من و شما هستند که تا بخود آییم و برخیزیم و سرنوشت خویش را خود بدست گیریم ... به یاد احمد شاملو می‌‌افتم که میگوید:‌های های خندیدم !!
مجید رحیمی ۲۳ جولای ۲۰۱۲ ناکجا آباد


No comments: