Saturday, October 16, 2010

!!ترانه‌ای دو صدایی از هادی خرسندی و شاپور فرخزاد


با سپاس از هادی خرسندی عزیزم!

انسانی‌ صادق و مبارزی پایدار
یاران عزیز و همرزمان ارجمندم!!
ترانه‌ای دو صدایی از هادی خرسندی و شاپور فرخزاد....


در راستای مبارزه با جمهوری البته مقدّس اسلامی حاکم بر سرزمینمان روشنگری یکی‌ از اثرگزارترین روش‌ها می‌باشد ! و این روشنگری هنگامی که به صورت موزون یا شعر و ترانه بیان میگردد باز اثر بیشتری از خود بجا می‌گذارد ... در همین راستا استاد خرسندی شعری دارد با نام ( رنگ علف ) یا ( نمیشوم) که افتخار ساختن آهنگ آن و اجرایش را به من داده است ... در تمام مدت ساختن ملودی آن و همینطور ضبط و اجرای این ترانه براستی سعی‌ بر آن داشتم تا بهترین کار خود را ارائه دهم و امیدوارم شما عزیزان آنرا بپسندید ، و باز امیدوارم حق مطلب را ادا کرده باشم .... کم و کاست آنرا بر من ببخشید ... همینجا از هادی عزیزم نهایت سپاس را دارم که شعر خود را در اختیار من قرار داد ... چرا که برای هر شاعری شعرش فرزند ادبی‌ اوست !!... در اینجا این شعر کوتاه و معروف را می‌‌آورم... تا هفته ی دیگر نیز میتوانید کلیپ آنرا با نام شاپور فرخزاد در یوتوب و همینطور سایت اصغر آقا و یا در وبلاگ من ببینید
( نمیشوم)

های که من مرتکب خبط دگر نمیشوم
باز در این مبارزه خاک بسر نمیشوم
شعار مرگ و زندگی‌ برای کس نمیدهم
اسیر مرده زنده ی یک دو نفر نمیشوم
سبز اگر که گشته‌ام بگو به مدعی که من
رنگ علف شدم ولی‌ خوراک خر نمیشوم

مجید رحیمی (شاپور فرخزاد) مونیخ

No comments: