Monday, August 24, 2009

!!شیخ اصلاحات گرسنه بوده و مغز خود را خورده ! دیوانه شده


در رجانیوز خواندم که دکتر "م" که روانپزشک آقای کروبی است حتی از ماه‌ها قبل از انتخابات به اطرافیان شیخ اصلاحات این مطلب را متذکر میشد که: بابا! این حاجی دیوانه هست !... حتما این آقای دکتر "م" با خودش هم میگفته عجب گیری کردیم تو این کشور که شدیم دکتر یک مشت آدم دیوانه ! و به خودش لعنت می‌فرسته که چرا اصلا روانپزشک شده که مجبور بشه با دیوانه‌ها سر و کار داشته باشه ... و آرزو میکنه که کاش دکتر بچه‌ها شده بودم ! چون اونوقت میتونستم مثل ولایتی هم وزیر خارجه بشم و هم همدم آقای خامنه‌ای ... خوب لابد همین ناراضی بودن ایشان این مطلب رو هم به گوش دشمنان شیخ رسونده که بله ! آهای عالم و آدم بدونید که مریض من بیماره! یعنی‌ دیونست .. یعنی‌ حرف دهن خودش رو نمیفهمه و گنده تر از دهنش حرف میزنه ! برای همین هم اومده و میگه که تو این کشور اسلامی به زندانی ها تجاوز میشه ! الله و اکبر !! این حرف‌ها چیه ؟ تجاوز!؟ اون هم به زندانی ؟؟ اون هم تو زندانهای جمهوری اسلامی ؟؟؟ پناه بر چیزهای نشنیده !!


و حتما این آقای دکتر برای اینکه ثابت کنه که اصلا چنین چیزایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و اگر هم هست مقصر خود زندانی ها هستند ، شهادت میدهد که: من خودم که قبل از تحصیلاتم در حوزه‌های قم به خاطر همراهی‌ با منافقین مدتی‌ را در زندان بودم و به راه راست هدایت شدم بچشم خودم دیدم که بعضی‌ از این زندانیها که به هیچ صراطی مستقیم نمیشدند و شرور بودند و از حجب زندان بانها سؤ استفاده میکردند بعضیهاشون حتی به زندان بانها التماس میکردند که به ما تجاوز کنید ! مخصوصاً در وقت دوش گرفتن که زندان بان از سر حجب صورتش رو رو به دیوار میکرد ... نمیدونید این زندانیها چه بلایی سر این بیچاره زندان بان می‌‌آوردند.. یکی‌ از این زندانیها که پررو پررو ورداشت و واجبی رو سر کشید .. چی‌ بود اسمش ؟! آهان سعید اسلامی بود مثل اینکه ... خلاصه از اون منافقهای یک بود ... زنش هم مثل اینکه خودش رو تو خونواده ی آقا امام خامنه‌ای جا کرده بود و با همسر آقا میرفت زیارت مکّه ! آی اون مکّه بخوره به کمرت زن ! که جاسوس اسرائیل بودی ! از انگلیسی‌‌ها هم پول میگرفتی با آلمانیها هم رفت و آمد داشتی ....



خلاصه داشتم می‌گفتم که تو زندون این زندانیها چقدر پرو شده بودند... کارشون به جایی‌ رسیده بود که دیگه از تجاوز شدن هم گذشته بود ... بعضیهاشون آدم رو به قمر بنی‌ هاشم قسم میدادند که بیا من رو شکنجه کن !! یه روز از یکیشون پرسیدم آخه واسه چی‌ می‌خوای شکنجه بشی‌ پسر ؟؟؟ گفت می‌خوام برم خارج پناهنده بشم و می‌خوام اونجا اثر شکنجه شدن رو نشونشون بدم تا زودتر پناهندگی بگیرم !! گفتم ای منافق وطنفروش خائن نوکر اسرائیل و آمریکا..! می‌خوای آبروی جمهوری اسلامی رو ببری ؟؟؟...

آخه میدونید من تو زندان مثلا رئیس این زندانیها بودم چون فهمیده بودم که اشتباه کردم و طواف شده بودم آخه کاری هم نکرده بودم... وقتی‌ این جمله رو از این زندونی شنیدم به یکی‌ از برادر‌ها گفتم که این.. پس فطرت چه نقشه‌ای داره... و گفتم که اگر خودش رو هم کشت نه بهش تجاوز بکنید و نه شکنجش بدید ... می‌خواستم داغ به دل‌ بمونه ... خلاصه اینکه من به عنوان یک پزشک روان شناس میگم نه تو زندانهای ایران به کسی‌ تجاوز میشه و نه کسی‌ شکنجه میبینه این حرفا فقط میتونه از دهان آدم دیوانه‌ای مثل بیمار من کروبی بیرون بیاد شما جدیش نگیرید...حرف راست و درست رو از لاریجانی بشنوید نه اون جدیده!!.. اون یکی که رئیس مجلسه همون که گفته بود ایرانیها با اومدن اسلام آدم شدن و قبلش یعنی‌ قبل از اومدن اسلام در ایران همه به همه تجاوز میکردن ... پدر به دختر ... مادر به پسر ... آقا تا این حرف از دهن ایشون بیرون اومد .. یک زندانی پررو ... منافق نوکر آمریکا برگشت به ایشون گفت : شما مسائل خانوادگیتون رو در تاریخ مخلوط نکنید... من چقدر از شنیدن این حرف شرمندهٔ شدم جلوی آقای لاریجانی ! آخه اون هم مریض من بود.. عجب مصیبتی دارم من ! هر چی‌ دیوونه هست مریضه منه !!!

کجا بودم ؟! آهان! داشتم می‌گفتم که حرف درست رو از آقای لاریجانی بشنوید که میگه : اصلا در زندانهای ایران چنین چیزی نیست و بهیچ کس تجاوز نمیشه ... در تائید حرف ایشون باید سخن پرزیدنت کشورمون رو بیارم که در سازمان ملل گفت : ما اصلا در ایران همجنس باز نداریم ! پس در اینصورت نمیتونه به کسی‌ تجاوز بشه!!... ‌ای ملت ایران بشنوید اینها حرف حق رو میگن! به حرف اینها گوش کنید تا عاقبت بخیر بشید ! والسلام !...راستی‌ کسی‌ میداند این دکتر " م " چه کسی‌ است ؟؟ اگر فهمیدید به ما هم اطلاع بدهید .. صواب دارد ! شاید دکتر محمود احمدی نژاد باشد !!

No comments: