Monday, August 24, 2009

!!شطرنج باز ماهر


آیا آیت الله رفسنجانی‌ در مقابل رهبر لنگ انداخت ؟!

عملکرد هریک از سران نظام جمهوری اسلامی در طول این ۳۰ سال نشان میدهد که این افراد در موقعیت‌های گوناگون چگونه تصویری از خود نمایان میسازند.
آیت الله رفسنجانی‌ فردی شناخته شده برای مردم ایران است، چراکه بارها ایشان تا لبه ی پرتگاه سیاسی کشیده شده ولی‌ هر بار به نوعی نه تنها از مهلکه جسته که در وضعیت بهتری هم قرار گرفته است! اینبار اما بسیاری از ناظران سیاسی معتقد بودند که هیچگونه راه آشتی‌ میان رهبر و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان یعنی‌ آیت الله رفسنجانی‌ باقی‌ نمانده است.
حقیقت این است که بنده نیز به همین عقیده هستم اما با یک تفاوت و آن نوع مبارزه از سوی این آیت الله عمامه سفید است که عمروعاص را درس میدهد و شیطان را عاصی‌ کرده است!

وی شطرنج بازی بسیار ماهر است که از مهره‌های خود به بهترین وجه استفاده مینماید ، حتی مهره‌هایی‌ که اکنون در زندان هستند و یا در لندن در" بی‌ بی‌ سی‌" مشغول به خدمت اند!!.

در طول این سالها دیده ایم که حتی وقتی‌ کسانی‌ از اطرافیان آقای رفسنجانی‌ به زندان میروند پس از آزادی از زندان به موقعیت‌های بهتری دست میابند به عنوان مثل آقای کرباسچی‌ !

اما اینکه این آیت الله بعد از آن نبرد سهمگین با بیت رهبری و دولت احمدی نژاد و آن قهر کردن و نرفتن به مجلس تنفیذ رئیس جمهوری متقلب و پس از آن در مجلسی دیگر حاضر شدن و در سمت راست نفر دوم ایشان قرار گرفتن و بی‌ آنکه با این کتوله ی هیتلری نژاد دست دادن ‌ سلام و علیک کردن و پس از آن گفتن این جمله که باید از رهبری اطاعت کرد ، همگی‌ یک پیام دارد که این آیت الله بی‌ ریش به وقت نیاز دارد! ضمن آنکه ایشان نه راه پس دارد و نه راه پیش ... چراکه اگر رهبر و سپاه وی در این نبرد پیروز شوند که این آقای رفسنجانی‌ باید فاتحه ی سیاست و قدرت را نه تنها برای خود که برای کل خاندان خود بخواند و اگر شانس بیاورد که امولش را مصادره نکنند و او را قربانی حکومت برای پاک شدن ظاهری این نظام از این جنایات ننماید و سپس تمامی‌ اشتباهت را بر گردن وی نیاندازند و سرنوشت پسران صدام حسین را برای فرزندانش رقم نزنند !!

از سوی دگر این آیت الله هفت خط که دستش در طول این ۳۰ سال همواره به جنایت بر ضد این ملت در کار بوده و خونین است ! اگر هم از جنگ با سپاه آیت الله خامنه‌ای پیروز بیرون بیاید ، تازه زمان پاسخ گویی به ملت و جامعه ی جهانی آغاز میگردد که ایشان مسئول بسیاری از جنایات این نظام ضد انسانیست.

آیت الله رفسنجانی‌ در پی یک فرصت بسیار حساس است که در حقیقت میبایست ملت ما این فرصت را به دست بیاورد تا بتواند خود و آیندهٔ این سرزمین را از دست این اوختاپوست‌های دایناسور صفت نجات دهد.

هدف ملت این بود که این دو گروه چنان بجان هم افتاده و یکدیگر را نابود سازند که تا خودشان خودشان را همانند حکومت وحشتناک عثمانی در ترکیه از درون بجوند، و ملت هر دویشان را به زباله دان تاریخ روانه سازد ...
اما هدف رفسنجانی‌ این است که ملت را با بخشی از این نظام درگیر سازد و باز ترفند بد و بدتر را به روح مردم که تا آنزمان بسیار هم ضعیف شده و رمق ندارد تزریق نموده و خود به عنوان رئیس شورای رهبری سکان نظام را به دست گیرد و رهبر را به مشهد برای باغبانی بفرستد.

البته در این مدت که ایشان سکوت اختیار کرده بودند در همین فکر نیز بودند اما با سبک سنگین کردن قوا تشخیص دادند که فعلا زمان آن نیست ! حال چه زمانی‌ زمان آن فرا خواهد رسید .. حتما این آیت الله بی‌ ریش از همه بهتر می‌دانند !
مجید رحیمی- مونیخ ۲۴/۰۸/۲۰۰۹

No comments: