Saturday, August 22, 2009

!! بی‌ ناموس رهبر


!رهبریت بی‌ ناموس

در حقیقت رهبر یک کشور حالا هر کشوری ، مثل پدر اون کشور و سرزمین می‌‌مونه... تو این کشورهای به قول ملاها پر از فساد غربی وقتی‌ کسی‌ به مقام رهبری انتخاب میشه ، اولین حرفی‌ که میزنه اینه که من می‌خوام رهبر تمام ملت باشم و مدافع حقوق همه، حتی کسانی‌ هم که به من رای ندادن ... تازه این آدم با تمام رایی که آورده اگر پا رو کج بذاره و ۲ قرون رو زیر و رو کنه باباش رو در میارند و ۴ سال دیگه نه تنها انتخاب که نمیشه حتی به دادگاه هم کشیده میشه که باید جواب پس بده ...حالا در کشور ما با این رهبر بی‌ ناموس و دولت بی‌ ناموس تر از رهبری با هزار چرب زبونی ملت رو به پای صندوق رای میکشند... یعنی‌ همون ملتی رو که دولت رو ول کرده بود و اصلا نمیخواست باهاش هیچ کاری داشته باشه اینها اینجوری کشوندنش به پای صندوق رای و بهش قول دادند که اگر تو بخوای میتونی سرنوشت خودت رو عوض کنی‌! ملت هم با دودلی بالاخره خودش رو به پای صندوق رای رسوند و رای خودش رو به یکی‌ از کسانی‌ که نظام قبولش کرده بود داد... حالا بی‌ ناموس بودن رهبری رو اینجا میبینیم که پرزیدنت سابق ماحتت به صندلی چسبیده با جرزنی نمیخواست قبول کنه که باید دمش رو بذاره رو کولش و گورش رو گم کنه ... پس وقتی‌ مردم به دنبال رای شون ریختند تو خیابونها ... و قمه به دستان و چاقوکش‌ها که حالا هر کدوم‌هاشون واسه خودشون سرگرد و سرهنگ و تیمسار شدند درست مثل دکترای عوض علی‌ کردان ، ریختند رو سر مردم و حالا نزن و کی‌ بزن ... دنیای پفیوز هم ایستاد و تماشا کرد ... اما رهبری بی‌ ناموس چه کرد؟ به خودش گفت اول میکشیم و زندانی می‌کنیم و گله گله میکشونیمشون به دادگاه‌های عدل اسلامی و میگذاریم بچه‌ها یه کمی‌ حال بکنند بعدش دستور میدیم مثلا زندان کهریزک رو ببندند و یه جای دیگه شبیه همون رو بسازند و پا رو از رو گاز بردارند و هم ملت و هم دنیا ببینند که ما چقدر رعوف هستیم ... بالاخره ما هیتلر که نیستیم ... کشوری داریم پولدار ، دولتی داریم اسلامی و ملتی داریم سر به راه ، دیگه چی‌ میخوایم ؟؟؟ ملت باید قدر این رهبری را بداند به بی‌ ناموسی یا با ناموسی آن هم کارش نباشد... اصلا این غلطها به رعیت نیامده... این گوه‌های زیادی فقط به دهان رهبری می‌‌آید که بخورد!! نه به دهان هر کس دیگه !‌

و ملت در پاسخش گفت : پس بخور تا جونت بالا بیاد ! سید علی‌ گدا ! ولی‌ وقتی‌ داشتی گورت رو گم میکردی اون توله سگت مجتبی رو هم با خودت ببر!

این قصه هنوز ادامه دارد چرا که ملت یک فرد نیست که خسته شود و دست از مبارزه بردارد... همیشه انسانهای جدید در راه هستند و خواسته‌های تازه‌ای دارند که اینگونه نظام‌ها در مقابل‌شان بسیار ناتوان هستند ... رفتن این نظام ۱۰۰۰ در صد است، شک به رفتن اینها نکنیم، با خود اندیشه کنیم که بعد از رفتن اینها دوباره یکی شبیه به اینها سر قدرت نیاید... یه مثل آلمانی‌ میگوید: قدرت انسان را به بیماری و فساد میکشد!!

No comments: