Saturday, June 13, 2009

دولت سیب زمینی‌ با ۲۴ میلیون رای مجددا انتخاب شد

وای خدا جونم !! قربون اون کریستف کلمبو برم من که ۵۰۰ سال پیش سیبزمینی‌های معجزه آور از سرزمین شیطان بزرگ آورد تا من امروز بتونم معجزهٔ این کار اون بزرگ مرد رو ببینم ... الحق که کرستف کلمبو هم مسلمون بود... اصلا چرا این رو میگید ؟ این روح امام بود که رفت تو جلد اون کلمبوی از سوی امام زمان هدایت شده تا سیبزمینی‌های ۵۰۰ سال پیش اون امروز وظیفهٔ خودشون رو به انجام برسونند ... قربون خدا برم با حکمتاش ... داری... داری ... داری ...دیریم دیری ... ریدیم ریدی رید ...

به روح امام سوگند که هیچ تقلبی در کار نبوده، خوب مردم من رو دوست دارند ، من هم همیشه هواشون رو دارم و به جای یک انگشت ۲ تا انگشت نشونشون میدم... اما این اصلاح طلبهای طلبکار همیشه یک انگشت نشون میدهند !! این بد نیست ؟؟؟ آخه چرا خودمون رو کوچیک می‌کنیم ؟ آخه وظیفهٔ دولت اینه که بیاد فقط یک انگشت نشون بده ؟؟ من یکی‌ که اینطوری نیستم، برای همین هم دیدید که بی‌ تقلب ۲۴ میلیون رای آوردم ... حالا هم می‌خوام پوست از سر رفسنجانیها و موسویها و تمام کسانی‌ که بر ضد من کار کردن درست مثل احمد افغان بکنم... چطوره ؟؟؟

No comments: