Wednesday, June 10, 2009

خوشتر آن است که راز دگران ... گفته آید از زبان دگران

حالا ما هم کلامی را از دل آقای احمدی‌نژاد بیان مینماییم تا شاید خوشتر

به گوش طرفدارانشان بنشیند...

به من میگویند تو آدم جالبی‌ هستی‌ و ایده های سازنده و زیبایی داری!... از شنیدن سخنانشان خنده‌ام می‌گیرد و به خود میگویم چه طرفدارن بد سلیقه‌ای دارم ... زیرا گاهی که خود را در مقابل آینه مینگرم حالم از خودم به هم خورد... و به خود میگویم: اگر چنانچه علم ژنتیک میگوید... من میبایست با هوشترین،چا بکترین،و زیباترین کروموزونی باشم که از پدر به مادرم داده شده... پس وای بر احو ال آن کروموزون آخری !!!

حتما شما هم گاهی همین احوال مرا در مقابل آینه دارید !... اما وضع من بدتر از شماست چون من هم حالم از قیافهٔ خودم بهم می‌‌خورد و هم از قیافهٔ شما!... میم -ر- شاپور











1 comment:

Anonymous said...

سلام مجید عزیز
ممنونم ازلطف ات و امیدوارم که ایام به کام باشد
وبلاگت هم که مرتب به روز است و نشان شادابی و هنر و مقاومت دربرابر ارتجاع مذهبی
موفق باشی و سرشار
زری