Sunday, June 7, 2009

حالا هر کس می‌خواد بره رای بده

هوا ، هوای داغ انتخابات است ! البته انتخابات که چه عرض کنم ... مضحکهٔ انتصابات ... و ترساندن مردم از لولو خور خوره ای به نام احمدی نژاد که اگر رای ندهید این آدم خوره میاد و ۴ سال دیگر پدرتون رو در میاره !!

تمام این بازیها زیر سر آقای رهبر هست... این خیاط ماهر خودش اندازه میکنه خودش میبره و خودش هم میدوزه... رفتن مردم به پای صندوق رای می‌شه یک برگ برنده تو دست رهبر در مقابل غربیها و آمریکاییها که منتظرند انتخابات تموم بشه بعد شروع کنند به ادامهٔ فشارهاشون.

من که معتقدم اصلا نه تنها به این ۴ نفری که همشون نور چشمه رهبر هستند رای ندیم که حتی دیگران رو هم آگاه کنیم که ‌ای بابا ۳۰ سال هست که با آسپیرین زندگی‌ کردیم و مدام از فردای بدتر ترسیدیم ... سوال اینجاست که آخر از این بدتر هم شدنی هست ؟؟؟

اما به صدای شاعر گوش دهیم که میخواند : ویرانی چو به پایان رسد آبادانی آغاز شود ... اگر حقیقتا میخوایم که مملکتمون آباد بشه باید آمادهٔ پرداخت قیمت آزادی و آبادی هم باشیم ... نمیشه پرداخت نکرده به چیزی رسید ...

همین اروپا ییها هم که الان درحال لذت بردن از دنیای آزاد هستند قرنها جنگیدند و نبرد فرهنگی‌ کردند... خون دلها خوردند و عمر‌ها فدا کردند... اگر واقعا ما کشور و فرهنگ و ملتمون رو دوست داریم و آزادی رو نه تنها برای خودمون که برای نسلهای آینده هم میخوایم ... باید از استفاده‌های کوتاه مدت صرف نظر کنیم و به دراز مدت بیندیشیم... به این که فردای ایران چگونه خواهد بود ... به این که این اصل نا زیبای ولایت فقیه از قانون اساسی‌ خارج بشه و آقا بالا سر بالای قانون نداشته باشیم.

باید باورمون بشه که ملت ایران ملت آزادی هست ... نه رهبر و نه کس دیگه هیچ کس نمیتونه حق و حقوق شهروندی رو از این ملت بگیره... آزادی بخشیدنی نیست تا کسی‌ بخواد اون رو به ما ببخشه ... آزادی با تولد هر کسی‌ بهش تعلق میگیره و حکومتها وظیفه دارند به این حقوق احترام بذارند ... حالا ببینیم در این ۳۰ سال این جمهوری اسلامی چقدر به حقوق شهروندی ما احترام گذشته !!! حالا اگر کسی‌ هنوز امید داره که این رژیم قابل اصلاح هست یا این آدم از اون یکی بهتره بره با مسولیت خودش رای بده و فردا جواب خودش رو تو آینه و جواب نسل آینده رو تو تاریخ بده ... زنده یاد سعیدی سیرجانی به همین آقای رهبر یعنی‌ خامنه‌ای نوشت...

آدمیزاده‌ام ، آزاده‌ام و دلیلش هم همین نامه است که حکم فرمان تیر را دارد ... بگذار آیندگان بدانند که در سرزمین بلا خیز ایران بودند مردمی که شجاعانه به استقبال مرگ رفتند ... سعیدی سیرجانی به دست همین رژیم و همین رهبر به قتل رسید ... حالا هر کس می‌خواد بره رای بده !!!

No comments: