Monday, September 8, 2014

خامنه‌ای روانه‌ی بیمارستان گردید!!
رهبر ادای پاپ را در میاورد!!
نمیدانم باید برای بیماری و مرگ اینچنین کسی‌ شاد بود یا آنکه به حال او و خود غم خورد که چه کارهایی میتوانست برای این ملت انجام دهد! اما... 
آقای رهبر دومی هم در حال پیوستن به جمع رهبر اوّلی است!
آیت الله خامنه‌ای بیمار و روانه‌ی بیمارستان گردیده است،و آنگونه که تاکید بر آن کرده‌اند در " بیمارستان دولتی " تحت عمل قرار گرفته است!... 
انگار کسی‌ نمیداند که او در همان منزلش بیمارستانی مجهزتر دارد! و حالا چرا باید با این تبلیغات وسیع به بیمارستان آن هم بیمارستان دولتی برود، کسی‌ فعلا نمیداند!
اما در تاریخ میخوانیم که تیمور لنگ چند باری مرد و زنده شد و هر بار که میمرد شاید حتی پیشاپیش خبر مرگش به گوش کس یا کسانی‌ که قرار بود بعد از مرگش برخیزند میرسید، و یاغیان و کسانی‌ که در صدد تغییر نظام بودند برمیخاستند تا کاری انجام دهند! اما ناگهان آقای رهبر یعنی‌ همان تیمور لنگ از قبر بیرون می‌آمد و گردنها بر تیغ‌ها می‌سپرد!...
این قصه چند باری که اتفاق افتاد و تیمور مخالفان خود را حسابی‌ نابود ساخت، روزی واقعا مرد!... اما چون کسی‌ باور نداشت حتی تا ماه‌ها پس از مرگ تیمور کسی‌ برنمیخاست و جرات اعتراض نداشت! آخر اینها از جنس نمیرالمؤمنین هستند و معلوم نیست کی‌ هستند و کی‌ نیستند! 
که نیست بادشان بهتر از هست است!
حال چه خواهد شد؟
آنچنانکه پیشبینی‌ میشد، قدرت در خفا در دست تیم رفسنجانی‌ است! و این گمان هم میرود که نظام از حالت تک رهبری خارج شود و به دست یک گروه مانند مجلس خبرگان سپرده گردد!
یا آنکه آقای خاتمی یا موسوی و یا حتی کروبی بر این کرسی تکیه زده و به عنوان رهبر کشور را اداره کنند! در طول تاریخ کم نبودند کسانی‌ که یکراست از زندان به قصر پادشاهی رفتند و بر تخت رهبری نشستند!!
اما تعجب من از این است که طرف یعنی‌ آقای رهبر آمده و پرو پرو از مردم طلب دعا هم کرده است!! واقعا که.... 
پاپ یوهانس پال دوم که پیش از پاپ بندیک شانزدهم که جای خود را به پاپ کنونی داد در سال ۲۰۰۵ به هنگام بیماری از مردم خواست تا برایش دعا کنند!! 
البته در آن زمان صدها میلیون انسان در سرتاسر جهان برای او دعا کردند... 
و حالا آقای خامنه‌ای هم از مردمی که از دستش دست به آسمان هستند همین خواهش را دارد!
ببینیم مردم چه دعایی برایش میکنند!!
------------------------
روزهای آینده شاهد حوادث بیشتری خواهیم بود! 

No comments: