Wednesday, January 9, 2013

سحر اینجاست !! 

پس هر کس موظف است خود را و سپس دیگری را به بیداری وا دارد!...
--------------------------
ادعا میکنی‌ میهنت را دوست داری ! 
مدعی دفاع از انسانیت هستی‌ ! 
نام خود را آزاده و امروزی میگذاری و از دموکراسی سخن میگویی!.. 
اما تا می‌خواهم از آن عقاید ، مذهب ، ایدئولوژی و دینی که باعث ویرانی سرزمینم و بیچارگی انسانهای این سرزمین شده است انتقاد کنم ، خشم میکنی‌ و برافروخته نهیبم میزنی که به عقاید من احترام بگذار!.. 
و من با خود می‌‌اندیشم که آیا عقاید تو ویرانی انسانیت و این سرزمین است؟ 
پس اگر چنین است که تو هم با نام دوست و با نام هم میهن دشمن این آب و خاک هستی‌! و در جبهه ی تاریکی ایستاده‌ای .... دانسته یا ندانسته ! 
آیا این فرقی‌ می‌کند برای آن تبری که با دست تو به پایه‌های فرهنگ و تاریخ نیاکانی این سرزمین می‌خورد ؟.. 
آیا کسانی‌ که ندانسته در بزنگاه‌های تاریخی‌ در جبهه ی سیاهی بودند و حتی بعدا نیز از این عملکرد پشیمان شدند توانستند ذره‌ای از ویرانی خود را آباد سازند ؟ 
نه! من به آن عقیده ، مذهب ، ایدئولوژی و دینی که به میهن من و مردم سرزمین من ضربه میزند احترام نمیگذارم! که حتی با آن تا آخرین ثانیه ی زندگی‌ میجنگم و رسوایش می‌کنم تا خفتگانی چون تو بیدار و بیدارتر گردند! 
پس سعی‌ نکن تا مرا هم به خواب بکشانی ... 
بلکه سعی‌ کن خود بیدار شوی و به آنچه که میگویی آگاه گردی! 
سحر اینجاست !! 
مجید رحیمی ۹ ژانویه ۲۰۱۳ مونیخ

No comments: