Tuesday, March 13, 2012

!! قابل توجه سربازان گمنام امام زمان اروپایی و آمریکایی‌


از این تاریخ اینجانب در اروپا تشریف ندارم ! و در قاره ی شیطان بزرگ یعنی‌ آمریکا و آن حوالی هستم ، اگر می‌خواهید نقشه‌ای را عملی‌ سازید در اروپا مزاحم دوستان و آشنایان من نشوید و یکراست چنانچه همیشه میخواستید به شیطان بزرگ حمله ور شده و کار همه ی ما را آنجا یکسره  سازید !! در هر صورت اینجا در اروپا نیستم ! 
اما هر جا که باشم در خدمت هم میهنان آزاده و آزادی و روشنگری هستم و همواره خود را یک سرباز کوچک جبهه ی دموکراسی و رهایی میهنم ایران می‌دانم ! حتی اگر بدانم که تا چند دهه باید در برابر شما بایستم
 و یا حتی تمام عمر ! 
ایمان داشته باشید مانند من کم نیستند و بسیارند که بسیار بار بهتر از من و پر ایمان تر از من در برابرتان می‌‌ایستند و فریاد بر میاورند : 
ما سبزیم ، ما سبزیم ، 
ما سبز براندازیم .... 
با دشمن این خانه
 لحظه‌ای نمیسازیم ، لحظه‌ای نمیسازیم !!! 
پاینده باد آزادی ، برقرار باد پرچم سه رنگ 
شیر و خورشید نشان ایرانزمین !!!!! 
مجید رحیمی ۱۳ مارس ۲۰۱۲ مونیخ

No comments: