Friday, March 2, 2012

!! کمدی انتخابات توسط نظام منحله ی جمهوری " البته " مقدس اسلامی



همزمانی دو انتخابات مسخره توسط دو نظام مسخره تر که هر دو به رفتن محکوم هستند بسیار دیدنی و سوال برانگیز است ، چرا که نظام بشار اسد از یکسال پیشتر در چالش با ملت سوریه و قتل بیش از ۷۵۰۰ شهروند سوری باعث آن شد که تمام جهان در برابر این نظام خونخوار بایستد و همه از یک چیز سخن بگویند : بشار باید برود !!
نظام بمراتب خونخوار تر از رژیم بشار اسد همین نظام البته و صد البته مقدس جمهوری اسلامی است که در طول ۳۲ سال گذشته فقط با کشتن و ایجاد ترس و نیز به قدرتهای جهانی‌ باج‌های آنچنانی دادن توانسته است بر ملت ایران حاکم باشد و فرمان براند ! اما براستی تا به کی‌ خواهد توانست این نظام بر این ملت حاکم باشد ؟   امروز این دو نظام که در حقیقت نظام‌های منحله میباشند و خودشان هم بهتر از هر کسی‌ این مهم را میدانند دست به یک صحنه پردازی کمدی میزنند و انتخابات نمایشی به راه میاندازند ! انتخاباتی که دو ملت ایران و سوریه و جهان آزاد را بیشتر به خنده وامیدارد تا به باور و تحسین آن !
آیت الله خامنه‌ای که از ۲۲ سال پیشتر رهبری این اراذل و اوباش را که جهانیان آنرا در مجموعه‌ای به نام جمهوری اسلامی میشناسند ، به عهده گرفته است برای بیرون آمدن از زیر سایه ی رهبر نخستین و پایه گذار این نظام شیطانی یعنی‌ آیت الله خمینی پا را بسیار فراتر از وی نهاد و دست به جنایت گسترده تری زد تا به قول معروف مردم بگویند : خدا پدر آن اوّلی را بیآمرزد ! البته هدف وی خریدن آمرزش برای رهبر و ولی‌ نعمت خود نبود ، بلکه پا را فراتر از وی گذاشتن هدف ایشان بود و به  قدرت بیشتری دست یافتن و نظام را بیش از پیش در چنگال خود گرفتن بود ! چرا که اگر چه آیت الله خامنه‌ای به مراتب بیشتر از آیت الله خمینی در همین قانون اساسی‌ خودشان قدرتمند تر  مینماید اما چون ایشان دارای آن کاریسمای آیت الله خمینی نیست و حرفش برا نمی‌باشد مجبور است برای جبران این ضعف که خود بیش از همه بر آن واقف است دست به کشتار و جنایات بیشتری بزند تا شاید بتواند با ایجاد وحشت این چاله را پر نماید !!
و حال با به راه انداختن انتخابات می‌خواهد آمدن مردم به سر صندوق‌های رأی‌گیری را به رخ جهانیان کشیده و به آنها بگوید که رهبر یک نظام مردمی و عادل است که هم دموکراسی را رعایت می‌کند و هم فرمان الهی را ! 
اما آیا میتوان کسی‌ را در جهان یافت که این نظام و سخنانش را باور نماید ؟   البته بسیارند کسانی‌ که میخواهند باور کنند تا بتوانند نان شب خود را مهیا سازند یا ساندیس و سیب زمینی‌ را از دست ندهند !! و یا کسانی‌ که اگر بخواهند این نظام و سخنان و رفتار آن را باور نکنند از زندگی‌ مجلل خود وا خواهند ماند !!
اما عجیب است که تعداد اینها هم هر روز کمتر و کمتر میشود چرا که از یک سو نظام دیگر نمیتوانند آن دست و دلبازی گذشته را داشته باشد و دهان اینها را با دلار‌های نفتی‌ پر نماید و از دگر سو وجدان بسیاری از این افراد بیدار و بیدارتر میگردد و می‌بینند که این پول خون نداها و سهرابها و فرزاد‌ها و ترانه‌ها است و خوردنش از گوشت ماهی‌ گندیده نیز تنفر انگیز تر است !!
و باز از دگر سو وجدان بیدار فرزندان این افراد است که هر روز نهیب بر پدر و مادر خویش میزنند که چرا با را با  پول خون هم میهنان آزاده مان بزرگ کردید ؟
این نظام و نظام بشار اسد بهتر است به جای به راه انداختن انتخابات کمیته‌های حقیقت یاب تشکیل دهند و تحقیقات در مورد آمران و عاملان قتل این ده‌ها هزار نفر را آغاز نمایند و آن افراد را به دست قانون بسپارند 
تا مردم انتخابات بعدی را باور کنند و به سر صندوق رای بروند !!
امروز به سر صندوق رای رفتن نشان از دو چیز دارد ! یا حماقت مرکب و یا همدست جنایتکار بودن !! از خود بپرسیم: جزو کدام دسته هستیم ؟
مجید رحیمی ۲ مارس ۲۰۱۲ مونیخ

No comments: