Tuesday, February 7, 2012


دوستان گرامی‌ و نازنینم ! 
سفرهای نوروزی من از این هفته شروع میشوند که باید برای اجرای برنامه به چند شهر و کشور رفته و با هم میهنانم دیدار داشته باشم ! 
برنامه‌های موسیقایی من در کنار ترانه‌ها و آهنگ‌های شاد یا به قول دوستان و همکاران شیش و هشت !! اجرای سرودها و ترانه‌هایی‌ را هم به همراه دارد که تقدیری از آنهایی باشد که جان خود را برای آزادی میهن و آزادی من و شما دادند و یا کسانی‌ که اکنون در گوشه ی زندانها و در سیاهچالهای این نظام ضد بشری در حال جان دادن هستند و کسی‌ از آنها خبر ندارد !
به همین خاطر بسیاری از برنامه گزارها مایل نبودند تا کسی‌ چون این بنده بر روی صحنه ی کنسرت هاشان ظاهر گردد و سخنی بگوید که به‌اصطلاح موقعیت آنها را به خطر بیندازد ! البته در فردای آزاد ایران این کسان هم جوابگو هستند و باید اگر میخواهند باز در میان مردم باشند این عمل امروزشان را توضیح دهند !! چرا که شاید امروز بسیاری ندانند که هنرمندانی هستند که تمام وقت و نیروی خود را صرف رساندن صدای آنها به گوش دیگران و جهانیان میسازند ! اما در فردای آزاد ایران که مشخص شد این هنرمندان وجود داشتند و این برنامه گذاران به عمد و طبق دستور از آنها دعوت به عمل نمی‌‌آوردند پرس و جوها و سوال‌ها بر سر و روی این کسان که امروز به عنوان برنامه گذار در صحنه هستند چون سیل فرو خواهد ریخت ..... 
در هر صورت کسانی‌ چون من و ما که آگاهانه و به حکم دستور انسانی‌ و ملی‌ و شرافت شغلی‌ خود دست به این کار زده و تا آزادی ایران هم دست از آن نخواهیم کشید و هیچ پرداختی را هم آنقدر بالا نمی‌دانیم که از پیمودن این راه بازگردیم ، بالاخره توسط کسانی‌ از جنس خودمان بر صحنه‌هایی‌ دعوت میشویم و صدای خود را به گوش هم میهنانمان میرسانیم و سیاهی این زمستان را بروی سران نظام ننگین و حامیانشان در هر لباس مینشانیم ... 
دوستان ! سفرهای من از اروپا آغاز گشته و به آمریکا و از آنجا به کانادا خواهد انجامید که نزدیک به۳ ماه در سفر خواهم بود ! بسیار خوشحال و سرفراز میشوم که شما دوست عزیزم و هم سنگر گرامم را در یکی‌ از این برنامه‌ها در کشوری که ساکن هستید ببینم و دست گرمتان را بفشارم و این نوید را با دل‌ و جان بدهم که : صبح میهن دمیده و خورشید به زودی به وسط آسمان میهن خواهد رسید ! امید را از دست ندهیم و از تلاش ننشینیم که ما به پیروزی محکوم هستیم و پیروزی همیشه با ملت بوده است !! 
دوستتان دارم و هرگز هیچ راهی‌ را آنقدر دور ندانسته‌ام که خود را از دیدن روی پر مهرتان محروم نمایم ..... تا به زودی دیدارمان در شهر و کشوری که شمای نازنینم ساکن هستید !! 
مجید رحیمی  - شاپور فرخزاد ۷ فوریه ۲۰۱۲ مونیخ

No comments: