Sunday, February 5, 2012

!! سخنان خمینی در مورد خامنه‌ای !! ..... بهشون میگه : انگل

آخه این چه رهبری هست که به مردم مملکت خودش میگه انگل ؟؟؟
به جای اینکه بگه ببینید چرا این ملت از این کشور فرار میکنند! چه چیزی کم دارند! کاری کنیم که این هم میهنان به کشور بازگردند و همینجا به خدمتشون ادامه بدند !! و بگه : من رهبر تمام ایرانیان هستم و در خدمت همشون هستم ! چه من رو به رهبری قبول داشته باشند و چه نداشته باشند من خدمت گذارشون هستم !! بهشون میگه : انگل !!
به جای اینکه بگه : ببینید اگر کسی‌ از اینها گناهی کرده ، قانون شکنی کرده ! طبق قانون باهاشون رفتار بشه و به موردشون رسیدگی بشه ! بهشون میگه انگل !!
بدون اینکه اصلا بدونه اونها کی‌ بودند و چرا از مملکت رفتند و اگر قانون شکنی کرده بودند ، چه قانونی را شکسته بودند! و اصلا چرا باید مملکت را ترک کنند؟ مگر انقلاب نشده بود که مملکت مال همه باشد؟؟؟ بهشون میگه : انگل !!
واقعا این چه رهبری بود ؟ و چرا اینقدر کینه و تنفر در دلش خونه داشت ؟
 آیا نظام جمهوری اسلامی از همون اول با همین رهبر و همین افکار به راهش ادامه نداد که امروز به چنین هیولای خون آشامی تبدیل بشه ؟

No comments: