Saturday, February 4, 2012

!خاک بر سر جمهوری اسلامی که همیشه روی بازنده سرمایه گذاری می‌کند


کشور روس با آن وسعت و آن نظام‌های مسخره که با انقلاب کمونیستی لنین و پس از آن پوتین، بجز برنده شدن در جنگ دوم جهانی‌ که آنهم با کمک آمریکا و انگلیس صورت گرفت در هر نبرد دیگری بازنده بوده است ! حال این نبرد در افغانستان بوده باشد یا در برلین !.... و امروز که نظام جمهوری ننگین خود را به جایی‌ رسانده که بی‌ اجازه ی دولت روس حتی آب نمی‌‌نوشد ، تمام تخم مرغهای خود را در سبد کشوری گذاشته است که اولاً آن دولت خود پیوسته در حال تغییر و تحول است و با دیکتاتوری مردم را اداره می‌کند ! ثانیا بیش از پیش با اروپا و جهان مساله دارد و ثالثاً در تمام این چند دهه ی گذشته یک پیروزی در کارنامه اش وجود ندارد !
حال از این نظام ننگین و شخص آقای خامنه‌ای بپرسیم : چرا کشور را به چنین ورطه‌ای میاندازد ؟ به جهنم که این نظام شیطانی از میان میرود ! آیا باید کشور و مردم ایران هم با این نظام آدمکش و خونخوار نابود گردد ؟
آیا قرار است حکومت هیتلری شما 
حقیقتا به سرنوشت هیتلر مبتلا گردد ؟
شما هر تصمیمی که می‌خواهید میتوانید برای نظام خود و دولت و سران این نظام بگیرید ! اما ملت این اجازه را به شما نمیدهد که ملت
را با خود به قعر جهنم بکشید !!
ای خاک بر سر این رژیم و این رهبری و این دولت ،،، تف به شرافت هر آنکس که چه از سر ترس و چه از سر منفعت و جاه طلبی با این نظام همراهی کند و کشور و ملت را چون ملت آلمان که به دست هیتلر به خاک سیاه نشست بنشاند !! فراموش نکنیم که هیتلر زاده ی اتریش بود ! ولی‌ این افراد به‌اصطلاح ایرانی‌ هستند و زاده ی این آب و خاک هستند !! ننگ ابدی بر شما باد!!
مجید رحیمی ۵ فوریه ۲۰۱۲ مونیخ

No comments: