Thursday, November 29, 2012


                در این نظام پاک و الهی !
                    به جان رهبر آزاده ی ما   
                    نه کهریزک بود اینجا نه اعدام        
                    نه دنبال اتم هستیم چو معمر    
                    نه دیوانه ی وحشی همچو صدام          
                    نظام ما بود فرمان الله         
                    اگرچه در جهان گردیده بدنام                  
                    حسودان در جهان بس فتنه سازند         
                    حریفان یا که نادانند و یا خام      
                    یک از آنان همین محمود گاو است             
                    که سر برده درون خمره و جام         
                    توان خمره بشکستن نباشد        
                    مگر آید به ما از رهبر  احکام      
                    ولی‌ شاید توان سر را بریدن      
                    اگر آری بگوید این عمو سام !    
                    نظام ما اگرچه پاک پاک است          
                    ولی‌ باید بریم آن را به حمام    
                    دلم خواهد نشینم جای این گاو         
                    اگر فرصت دهد اربابم! آقام       
                    چنین گر سرنوشت من بگردد           
                    کنم نذر همه صبحانه و شام         
                    به آقا گفتم این حرف دلم را        
                    جهان گردد به دست مخلصت رام         
                    تدارک چی‌ اگر این بنده گردم       
                    صدا از کس نیاید لام تا کام        
                    تمام آنچه گفتم راست گفتم     
                    به جان اخوی ارواح بابام !!
                         مجید رحیمی ۲۹ نوامبر ۲۰۱۲ مونیخ 

No comments: