Sunday, November 27, 2011

!! دارن می‌‌آن



دارن می‌‌آن تا این کشور رو
 زیر و رو کنند!! 
ای بسیجی‌‌های با غیرت  ،،،،  ای سپاهی‌هایی‌ که با عشق به میهن و مردم ایران وارد این سازمان شدید و حالا می‌بینید که از این سپاه یک هیولا بر ضد این ملت ساخته شده !‌
ای کسانی‌ که در زمان جنگ از جان و زندگی‌ خود گذشتید و به جبهه‌ها رفتید تا با خون خودتون از این مردم و این تمامیت ارضی دفاع کنی‌ !
 امروز دیگه دشمن از خارج حمله نمیکنه ! بلکه دشمن حقیقی‌ و بزرگتر در داخل ایران و در راس قدرت نشسته ! اون رو باید نابود کرد !!
  بچه‌های بسیجی‌ ! بچه‌های سپاهی ! ارتشی‌های با غیرت!!  امروز اون روزی هست که باید لوله ی تفنگ‌ها رو به سوی این شیطان که به نام رهبر داره این سرزمین و این مردم رو به جهنم رهبری میکنه بگیرید !!
من و شما با تمام اختلاف عقیده‌ای که داریم اما در یک چیز هم عقیده هستیم که هر دومون این کشور و این ملت رو دوست داریم ،،،، پس تمام نیروی خودمون رو روی همین نقطه بذاریم و همگام بشیم و دست به دست هم پیش از اینکه کشورمون به دست این ویرانگران نابود بشه ، خودمون این نظام ننگین رو نابود کنیم و کشور رو از یک جنگ خانمان سوز نجات بدیم تا فردا بچه‌های ما و بچه‌های بچه‌های ما روی قبرمون و روی نامون تف ندازند ،،،


مجید رحیمی ۲۷ نوامبر ۲۰۱۱ مونیخ

No comments: