Friday, June 11, 2010

!!فرق ما دو نفر در این است


آقای خامنه ای من مخالف شما !! ولی‌ شرمنده هستم
فردا صد‌ها هزار تن از جوانان مخالف شما به خیابانها خواهند آمد ! اینها همان جوانانی هستند که پدرانشان و یا برادرانشان جان خویش در جبهه ی جنگ علیه صدام فدای این آب و خاک کردند ! اما فراموش نکنیم که باعث و بانی‌ خود این جنگ هم شما و رهبرتان خمینی بودید ... این جوانان اما سال گذشته به خیابان آمدند تا مسالمت آمیز به شما بگویند که شما می‌خواهید رهبر ایران باشید و نه رهبر لبنان و فلسطین و غیره و اینکه شما حق تقلب ندارید ! شما اما از این انتقادگران صد‌ها هزار که میلیونها دشمن برای خود ساختید !... و فردا سالروز این حرکت ملی‌ است ! و این جوانان دوباره به خیابان خواهند آمد و شما فرمان تیر صادر خواهید نمود و بسیاری از این جوانان بر آسفالت خیابان جان خواهند سپرد ! و من شرمنده هستم که مخالف شما هستم!... فردا هر قطره خونی که از بینی‌ هر کسی‌ حتی از بینی بسیجیان و پاسداران ریخته شود فقط و فقط شخص شما مسئول آن خواهید بود ! و من شرمنده هستم که آنجا نیستم ! و من شرمنده هستم که به دور از میهن نظاره گر این حرکت زیبا و ملی‌ هستم ! و من شرمنده هستم که چرا اصلا شما رهبری این کشور را دارید !! آری من شرمنده هستم !! اما این را بدانید‌ که همین جوانان دیر یا زود شما را چون صدام به دادگاه خواهند کشانید و شما از علیل بودن و رهبری بدبخت بودن و از این صحبت خواهید کرد که شما را به این کار واداشته بودند و شما اصلا دوست نداشتید رهبر باشید !! ولی‌ امشب به خودتان بیایید و تصمیم خود را بگیرید ! این شاید آخرین فرصت شما باشد ! وای بر شما باد !!
این را اما بدانید‌ که مردم تصمیم خود را گرفته اند و حاضرند هر قیمتی را برای نابودی شما و نظام اهریمنی تان بپردازند آنچنان که تا کنون پرداخته اند .... آری من شرمنده هستم که آنجا نیستم !! و ننگ بر شما باد که چنین رهبری خونخوار و اهریمن صفت هستید ! من شرمنده هستم و شما جنایتکار !! فرق ما دو نفر در این است !! نابودی تان مبارک باد...
مجید رحیمی ۲۲خرداد ۱۳۸۹ مونیخ

No comments: