Wednesday, June 16, 2010

!!اگر زن من هم میتونست مثل زن رهبر من رو ماچ بکنه

ببینید کار جمهوری اسلامی به کجا کشیده که باید همسر مثلا شیرین عبادی رو به اعتراف بکشد که تا او بگوید: اصلا این شیرین در طول این ۳۰ و چند سال زندگی‌ یکبار هم ما رو ماچ درست و حسابی‌ نکرد !! چون اگر زن من هم میتونست مثل زن رهبر من رو ماچ بکنه! خب من هم الان خودم یه ولایت فقیه کامل بودم!!... از اینجا بود که من فهمیدم زن من ضد انقلابه ! آقا این زن بیش از یک میلیون دلار پول گرفت اگر بگی یک دلارش رو برای ما خرج کرد !! با هم رفته بودیم ترکیه این زن یه دونر برای ما نخرید... مدام هم از حقوق بشر حرف زد ... گفتم بابا من حقوق بشر نمی‌خوام ! من دونر می‌خوام! ایشون هم زد هم عینکم رو شکست و هم پیراهنم رو پاره کرد که نگهش داشتم چون میدونستم اینجور میشه و شما با من مصاحبه می‌کنید ! گفتم خوب یک مدرکی‌ از ضد انقلابی بودن این زن نگه دارم تا شما بدونید که من یک عمر در چنگال یک ضد انقلاب اسیر بودم ! خدا رو شکر که این جایزه ی صلح رو به این زن وحشی من دادند تا شما بتونید من رو از چنگالش رهایی بدید ! خدا پدر و مادرتون رو بیامرزه .... تکبیر : مرگ بر .....( .... ) اینجا رو خالی‌ گذاشتم تا خودتون هر کس رو که خواستید بگید ! جواد متوسلیان - همسر سابق شیرین عبادی سابق!!



No comments: