Tuesday, July 28, 2009

!یک پیشنهاد به آقای موسوی

!این مطلب از طریق فیسبوک به اطلاع ایشان رسیده است
با درود به روح بزرگ جان باختگان راه آزادی

جناب موسوی با عرض خسته نباشید و با آرزوی نیروی بیشتر برای ادامه ی این راه مقدس که همانا رسیدن به آزادی است.
اجازه بدهید نخست یکی‌ دو انتقاد از شما بنمایم و سپس یک پیشنهاد خدمتتان تقدیم خواهم نمود.

نخست اینکه شما در گفتارتان وزنه را بیشتر بر این گذشته اید که حق ملت بیشتر در تحویل گرفتن پیکر جان باختگان خویش است تا در حق زندگی‌ همین جان باختگان ! و یا اینکه این مجرمان باید به پای میز محاکمه با داشتن وکیل کشیده شوند و بتوانند آزدانه از خود دفاع کنند! کاری که آنها با مردم نکرده و بی‌ محاکمه جوانان این سرزمین را با شکنجه به قتل رساندند... و ما هر روز شاهد تصادف زندانیان در زندان !! و یا سقوط از هواپیما در زندان!! و یا غرق شدن در دریا در زندان !! و یا آنکه پیدا شدن جنازه ی سوخته ی مثلا ترانه ۱۹ ساله در زندان !! هستیم.
نظام آخرین قمار سیاسی خود را نموده است و مردم برای آخرین بار در راهپیمایی بعد از انتخابات تقلبی این فرصت را به این نظام و سرانش داد تا بخود آیند! اما دیدیم که از خود رهبر تا پادوهای این نظام همگی‌ ملت را به باد رگبار گلوله و
تمسخر گرفتند! و میلیونها ایرانی‌ را جاسوس این کشور و آن کشور نمودند، و حتا لحظه‌ای با خود نیندیشیدند که
جاسوسان دارای درامد‌های بالایی‌ هستند که راضی‌ به از دست دادن آن در آمدها نیستند چه رسد به آنکه جان خود را هم در آن راه بگذارند !!
چنین است که من نیز همگام با میلیونها ایرانی‌ در داخل و خارج کشور نابودی نظام را خواهانیم... خواهش من از شما این است که حتی به عنوان رعایت اصول سیاسی از بقای این نظام نگوید و پایه را بر نظامی قانونمند از همین امروز بنا نهیم.
شما که خود بارها گفته اید که آماده ی پرداخت قیمت این آزادی هستید پس چرا کار را یک سره نمیکنید تا بیش از این جان جوانان این مملکت گرفته نشود؟!
مثلا روزی را اعلان نماید تا همه ی مردم از تمام ایران به تهران سرازیر شوند و همراه با روحانیون طرفدار ملت و سپاهیون - بسیج - کارگران-‌ معلمین‌- دانشجویان و میلیونها ایرانی‌ دیگر در مدت ۳ روز اعتصاب و تحصن در مقابل مجلس که در حقیقت خانه ی ملت است برنامه ریزی نماید و از سازمان ملل هم بخواهید که شاهد و ناظر این حرکت مسالمت آمیز باشد و آنگاه از مجلس بخواهید که به ملت ملحق شود و سپس از دیگر ارگانها همین مهم را طلب نماید و اینچنین خواهید دید که چگونه دولت کودتا چی‌ فرو خواهد ریخت.
تا زمان انجام این مهم هست دست به این کار بزنید پیش از آنکه دولت ضد مردمی و کودتاچی‌ بیشتر از این جوانان ما را به خاک و خون بکشد. زنده با د ایران نابود باد دشمنان آزادی... مجید رحیمی - مونیخ۶ مرداد ۱۳۸۸

No comments: